KAKAV PREVID: IKEA greškom olakšala posao lopovima!

Poznata kompanija je u jeku godišnjih odmora počela da dostavlja reklamne kataloge na 500.000 adresa u Hrvatskoj. To je idealno za provalnike, pošto na osnovu toga koliko katalog visi na ulaznim vratima, mogu da saznaju ko je na odmoru, i u koje je kuće "ulaz slobodan"

Kompanija IKEA dostavlja reklamne kataloge građanima Hrvatske, a ta marketinška akcija olakšala je posao lopovima. Naime, brojni građani su na godišnjim odmorima, a reklamni materijal ostavlja se na vratima. Pošto je IKEA počela da dostavlja materijl na 500.000 adresa, lopovima je dovoljno da isprate situaciju, odnosno da vide sa kojih vrata katalog nije skinut.

Inače, ovo je uobičajen način promocije za ovu poznatu kompaniju, koja svoje godišnje kataloge uvek dostavlja do vrata korisnika.

I dok su hiljade Zagrepčana s oduševljenjem dočekale svoj primerak, deo se pobunio zbog načina i termina dostave. Katalog, naime, dostavljači vešaju na kvaku ulaznih vrata stana ili kuće, a kako je turistička sezona u punom jeku, mnogi se plaše da će katalog koji nedeljama visi na vratima biti pozivnica provalnicima koji će tako znati da je stan prazan.

- Imam osećaj da mi na vrtima bukvalno stoji znak "prazno" i plašim se provale - rekla je Zagrepčanka u čiju je ulicu dostava paketa stigla dan nakon što je ona na dve nedelje otputovala u Split.

Na društvenim mrežama zato je pokrenuta akcija kojom se pozivaju ljudi koji su još u Zagrebu da umesto komšija koji su na odmoru prime katalog.

(Telegraf.rs / Izvor: Jutarnji.hr)