Budući kreativni lideri u Berlinu izučavaju marketing na srpski način!

Berlinsku školu kreativnog liderstva, osnovali su rukovodioci iz reklamne industrije sa ciljem da kreativne kadrove, koji su napredovali u svom poslu od početnih do najviših pozicija, pretvore u lidere koji će kreativnošću i inovacijama, presudnim za uspeh u poslu, postaviti nove standarde u marketingu!

Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketinške agencije Communis DDB, održao je predavanje studentima Berlinske škole kreativnog liderstva na temu Kako identifikovati, zgrabiti i razviti šanse. Tom prilikom, on je sa akademcima podelio svoja znanja, stečena tokom dugogodišnje karijere na čelu jedne od vodećih marketinških agencija u Srbiji i regionu.

„Drago mi je što sam imao priliku da sa kreativcima, budućim liderima u oblasti marketinga, podelim svoja iskustva, jer je vrlina ljudi našeg podneblja da najbolje funkcionišemo u turbulentnim uslovima koji nas teraju da uvek budemo brzi i kreativni. Istovremeno to predstavlja i manu, jer se ne snalazimo toliko dobro kada turbulencija nema i zbog toga smatram da je razmena iskustava veoma važna za dalji razvoj oblasti“, izjavio je povodom predavanja Ivan Stanković, direktor agencije Communis DDB.

Berlinsku školu kreativnog liderstva (Berlin School of Creative Leadership) osnovali su rukovodioci iz reklamne industrije sa ciljem da kreativne kadrove, koji su napredovali u svom poslu od početnih do najviših pozicija, pretvore u lidere koji će kreativnošću i inovacijama, presudnim za uspeh u poslu, postaviti nove standarde u marketingu.

Stanković ističe i da poziv da sa velikim imenima svetskog biznisa održi predavanje, ujedno predstavlja i potvrdu kvaliteta rada agencije Communis. U okviru Master programa ove škole, predavanja su pored njega održale zvezde internacionalnog biznisa: Moris Levi iz Publicisa, Martin Sorel iz WPP-a, Dejvid Drogu, Adriana Botana, Mark Tutsela iz Leo Burnetta, Žan Mari Dru iz TBWA, Džon Hegarti i mnogi drugi.

 

(Telegraf.rs)