PROIZVOĐAČI MESA IZ SRBIJE I NEMAČKE ZAPOČINJU SARADNJU: ''Matijević'' i ''Tönnies'' našli zajednički interes

Petar Matijević je podržao dolazak kompanije „Tönnies“ u Srbiju, istakavši pri tome da je u zajedničkom interesu obe kompanije povećanje obima stočarske proizvodnje, izvoza poljoprivrednih proizvoda i podizanje ukupnog kvaliteta mesa, kao i otvaranje novih radnih mesta.

Vlasnik kompanije IM „Matijević“ d.o.o. Novi Sad, Petar Matijević, danas je bio domaćin predstavnicima kompanije „Tönnies“. Na ovaj način ostvaren je prvi korak u saradnji najvećih proizvođača mesa iz Srbije i Nemačke. Sastanku su prisustvovali najveći predstavnici kompanije „Tönnies“, dipl. Betriebsw Ulrich Grewe, business Development Manager i dr Ernst - Friedrich Klenke, Menagment und Beratung, kao i predstavnici IM „Matijević“.

Razgovor je tekao na obostrano zadovoljstvo, pri čemu su predstavnici kompanije „Tönnies“ izneli svoje planove u vezi ulaganja u stočarsku proizvodnju na teritoriji Vojvodine. Iskazali su posebno interesovanje za način i obim proizvodnje na farmama u vlasništvu kompanije „Matijević“, kao najvećeg proizvođača svinja i prerađivača mesa u Srbiji.

Na ovaj način Petar Matijević je podržao dolazak kompanije „Tönnies“ u Srbiju, istakavši pri tome da je u zajedničkom interesu obe kompanije povećanje obima stočarske proizvodnje, izvoza poljoprivrednih proizvoda i podizanje ukupnog kvaliteta mesa, kao i otvaranje novih radnih mesta. U cilju postizanja što bolje saradnje, dogovoreni su redovni sastanci između obe kompanije, gde bi se razmatrali eventualni problemi u primarnoj proizvodnji i mogućnosti unapređenja mera zdravstvene zaštite životinja.

Petar Matijević je i ovaj put pokazao da Srbija teži ka Evropi i da će dolazak strane kompanije unaprediti stočarsku proizvodnju u Srbiji i podstaći domaće proizvođače na ulaganje u proizvodnju i nove tehnologije.

Ovakav vid saradnje i postizanje zajedničkih interesa dve velike kompanije u istoj oblasti proizvodnje, može da bude samo primer drugim domaćim i stranim kompanijama da uspešna saradnja vodi ka zdravoj konkurenciji i postizanju dobrih poslovnih rezultata.

 

(Telegraf.rs)