Ljajić: Kampanja kao TV sapunica

Lider SDPS-a ocenio da mnoge partije u predizbornoj kampanji daju besmislena obećanja

Predizborna kampanja liči na TV sapunice jer mnoge partije daju besmislena obećanja. Na izborima će pobediti realna politika, kaže lider SDPS-a Rasim Ljajić.

Kako je istaknuto u saopštenju Socijaldemokratske partije Srbije, on je na predizbornom skupu u Vrnjačkoj Banji naveo da je centralni okvir ove kampanje ekonomski oporavak Srbije.

- Da bi se to postiglo, moramo da menjamo dosadašnji diskurs. Moramo da menjamo odnos prema sebi, prema državi i prema društvu, a ne samo da čekamo šta neko može da uradi za nas - rekao je Ljajić.

On je dodao da imamo potencijale, resurse i da moramo svi da radimo na tome da ih na najoptimalniji način iskoristimo.

Ljajić je istakao i da su danas najveći patrioti "oni koji pokreću poslove i na vreme izmiruju svoje obaveze prema zaposlenima i državi".

On je naglasio da je to uslov i za jačanje države i na spoljnopolitičkom planu.

- Samo ekonomski jaka država može da se bori za svoje interese, a slaba uvek podleže međunarodnim pritiscima - naveo je Ljajić, i podsetio da se na listi SDP-a Srbije za narodne poslanike nalaze i predstavnici sindikata.

On je ukazao da je to "velika odgovornost za SDP-a i za svet rada", istaknuto je u saopštenju.

(Telegraf.rs / izvor: Tanjug)