DISCOVERY pokreće URADI JEDNU STVAR - #STARTWITH1THING kampanju u Srbiji

Discovery Communications, zajedno sa lokalnim partnerima, pokreće kampanju podizanja ekološke svesti, kojoj se svako u Srbiji može priključiti i dati svoj doprinos globalnim naporima očuvanja životne sredine. U sklopu kampanje biće premijerno prikazan dokumentarac U TRCI SA IZUMIRANJEM, 2. decembra na Discovery kanalu

Kompanija Discovery Communications i u Srbiji pokreće “Uradi Jednu Stvar” (#StartWith1Thing) kampanju ohrabrujući i pojedince i kompanije u Srbiji da se priključe globalnim naporima podizanja svesti o važnosti očuvanja životne sredine i uključivanja u borbu protiv istrebljenja vrsta.

Kampanja za cilj ima skretanje pažnje javnosti i ukazivanje na potrebu angažmana svakog pojedinca i ekološki savesnih kompanija da učine bar jednu stvar koja menja način na koji živimo, ponašamo se, jedemo, putujemo i radimo, kako bismo doprineli očuvanju planete.

U Srbiji ova kampanja je podržana od strane lokalnih kompanija kao što su Beosport sportske prodavnice, McDonalds lanac restorana brze hrane, Shop&Go supermarketi, proizvođač mobilnih telefona Huawei, a komunikacijski partneri su Radio Televizija Srbije, Večernje Novosti, Telegraf, Domino Magazin, Adria Daily, kao i Centar za unapređenje životne sredine.

Jedan od centralnih događaja kampanje je premijera revolucionarnog dokumentarca pod imenom U TRCI SA IZUMIRANJEM, režisera Lui Psihojosa, koji će biti prikazan na Discovery kanalu u sredu, 2. decembra do 21:00.

Oskarovac Lui i ekipa koja je producirala film Zaliv, nagrađen od Američke Akademije, čine tim umetnika i aktivista koji su na tajnom zadatku da razotkriju svet trgovine ugroženim vrstama, a sa ciljem sprečavanja masovnog istrebljenja.

Obilazeći svet kako bi se neopaženo uvukli u najopasnije crno tržište i koristeći modernu tehnologiju da bi zabeležili vezu između emisije ugljenika i istrebljenja vrsta, dokumentarac otkriva neverovatne i do sad neviđene slike koje će zaista izmeniti način na koji posmatramo svet oko nas.

Na lokalnoj internet stranici www.uradi1stvar.rs svaki pojedinac i kompanija koji se pridruže akciji moći će da sa drugima podele informaciju o svom doprinosu unapređenju okoline.

Ovaj sajt, povezan sa društvenim mrežama, prikazuje mapu Srbije, na kojoj su specifičnim ikonicama označene kompanije i pojašnjen način na koji je svaka od njih dala doprinos ovom globalnom pokretu.

Pored kompanija i svaki posetilac ponaosob će moći neograničeni broj puta da prijavi i pokaže po jednu stvar kojom lokalno doprinosi globalnom pokretu.

Takođe, globalna internet stranica racingextinction.com nudi interaktivne izazove, koji će pomoći porodicama, grupama i pojedincima da smanje emisiju ugljenika i tako umanje svoj karbonski otisak.

O DOPRINOSU LOKALNIH PARTNERA AKCIJE

Beosport sportske prodavnice, McDonalds lanac brzih restorana, Shop&Go supermarketi, proizvođač mobilnih telefona Huawei

Beosport sportske prodavnice će u svojim maloprodajnim objektima i na društvenim mrežama promovisati usvajanje navike da se više šeta, a manje koriste sredstva prevoza, Mc Donalds će promovisati ideju reciklaže, Delhaize-Shop&Go će u svojim maloprodajnim objektima i na društvenim mrežama pokrenuti akciju promovisanja jednog dana sa obrocima sastavljenim isključivo od povrća.

Kompanija Huawei će svoje korisnike aktivno pozvati da iz struje izvade punjače za svoje mobilne uređaje, kada ih ne koriste, kako bi se umanjila potrošnja električne energije, a kompanija Home Centar pokrenuće akciju kojom ohrabruje zamenu običnih sijalica štedljivim.

O DOKUMENTARCU “U TRCI SA IZUMIRANJEM”  

- U TRCI SA IZUMIRANJEM je savršen televizijski događaj Discovery kanala pošto kombinuje čuvene programe o prirodi i nešto veoma važno za sve nas - mogućnost da ostvarimo značajan globalni uticaj - izjavio je Rič Ros (Rich Ross), predsednik Discovery kanala.

- Uz pomoć kompanije Discovery, verujem da možemo napraviti prekretnicu i podstaći promenu neophodnu za očuvanje planete tako da se može održati život svih vrsta - izjavio je režiser Lui Psihojos. Nikada nije postojao važniji trenutak od sadašnjeg - odluke koje donesemo u narednih nekoliko godina uticaće na Zemlju i životinjske vrste tokom predstojećih miliona godina.

- Specijal U TRCI SA IZUMIRANJEM, reditelja Lui Psihojosa, treba da pogledaju svi građani sveta - izjavio je Džon Hofman (John Hoffman), potpredsednik odeljenja za dokumentarce i specijale na Discovery kanalu.

Ovaj film treba da odgleda svako jer živopisno predstavlja ozbiljne pretnje sa kojima se naša prelepa, plava planeta suočava. Još važnije, U TRCI SA IZUMIRANJEM pokazuje kako bismo zajedno mogli da ostavimo prirodu zdravijom nego što smo je zatekli, ukoliko bi svako od nas činio samo po jednu stvar da unapredi zdravo okruženje.

Ovo je istorijski televizijski događaj u okviru kojeg će U TRCI SA IZUMIRANJEM biti prikazan u preko 220 zemalja i teritorija širom sveta i ne samo zabaviti publiku, već podići svest o tome kako možemo da učinimo planetu održivom za sve nas - izjavio je Fišer Stivens (Fisher Stevens), producent.

O KOMPANIJI DISCOVERY COMMUNICATIONS

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je Communications je najveća televizijska kuća na svetu čiji je program dostupan uz pretplatu, i doseže do približno 3 milijarde pretplatnika u preko 220 zemalja i teritorija.

U toku svoje 30 godina duge istorije, Discovery je bio posvećen zadovoljavanju znatiželje i zabavljanju gledalaca sa visokokvalitetnih programom svojih globalnih televizijskih brendova kao što su Discovery kanal, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Science i Turbo/Velocity, kao i zajednički projekat u SADu u mreži OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery je vlasnik i kanala Eurosport, vodećeg paneregionalnog sportskog kanala u Evropi i Pacifičkoj Aziji.

Discovery je i vodeći pružalac edukativnih proizvoda i ervisa školama, uključujući i nagrađivanu seriju K-12 udžbenika, kroz Discovery Education, i digitalni lider sa diverzifikovanim online portfolijom koji uključuje Discovery Digital networks.

Za više informacija posetite www.discoverycommunications.com

(Telegraf.rs)