POČELI DANI KOMUNIKACIJA: Ove godine rekordan broj posetilaca (FOTO)

Izvrstan interes za ovogodišnji festival ističe se i kroz interes struke za nagrade Effie, Ideja X, MIXX i Young Lions za koje je ukupno prijavljeno 240 radova

Četvrto izdanje Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji traje od 14. do 17. aprila izazvalo je do sada najveći interes marketinške industrije i privuklo rekordnih 1.600 posetilaca iz Hrvatske i regiona. Izvrstan interes za ovogodišnji festival ističe se i kroz interes struke za nagrade Effie, Ideja X, MIXX i Young Lions za koje je ukupno prijavljeno 240 radova.

Program festivala kao i njegova popratna događanja danas su predstavili članovi Organizacijskog odbora festivala Davor Bruketa iz HURA-e i Jan Jilek iz IAB-a na kojem im se pridružio svetski priznati kreativni direktor iz agencije adam&eveDDB Ivan Pols, čijim je predavanjem na temu nezaboravnih božićnih reklamama za kompaniju John Lewis, od kojih je posebno veliki uspeh zabeležila reklama #ManOnTheMoon iz 2015. otvoren službeni deo festivala.

Davor Bruketa, predsednik Uprave HURA-e, saradnik Dana komunikacija ovim je povodom istakao: "Izrazito mi je drago videti da je ovogodišnji program koji predstavlja miks najboljih svetskih trendova te diskusija o izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije privukao ovoliki interes struke. Uz ostvarenje rekordnog broja posetilaca naši napori u još jednom okupljanju svetske predavače elite i deljenju najnovijih industrijskih trendova i ove su godine urodili plodom. Brojke iza ovogodišnjeg četvrtog izdanja festivala dokaz su da iz godine u godinu rastemo i potvrđujemo reputaciju vodećeg nacionalnog komunikacijskog festivala."

Program festivala danas se nastavlja predavanjima istaknutih svetskih predavača, Lisom Larson, Rogijerom Vijverbergom, Ramsesom Digenoutsom i drugima. Poseban prostor u današnjem delu programa zauzima prvi deo platforme "Export Stage" u kojoj će investitor i preduzetnik Nenad Bakić razgovarati s predstavnicima hrvatske kreativne industrije koji su svoje proizvode i usluge uspeli da izvdeu van granica Hrvatske.

Današnji službeni deo festivala zatvara se dodelom nagrade Effie 2016 koja će nagraditi najefikasnije oglasne kampanje za koje je ove godine konkurisalo 36 radova, dok neformalni deo festivala donosi networking program "Piva poslije programa" i Fun(k)tastični koncert Ante Gelo Band-a.

(Telegraf.rs)