Preduzetnici Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson vlasnici najbrže rastućeg modnog online brenda

U ponudi NA-KD je 113 brendova sa gotovo 3000 odevnih proizvoda, a prodata roba dosada je isporučena u čak 115 država širom sveta

Weekend Media Festival u Rovinju i ove godine od 22. do 25. septembra okupiće brojna renomirana imena iz poslovnog sveta, među kojima će biti i Šveđani Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson, pokretači NA-KD.com, najbrže rastućeg modnog online branda.

NA-KD.com pokrenut je u decembru 2015, a sudeći po dosadašnjim rezultatima, već u prvoj godini poslovanja promet će premašiti 10 miliona evra. U ponudi NA-KD je 113 brendova sa gotovo 3000 odevnih proizvoda, a prodata roba dosada je isporučena u čak 115 država širom sveta.

NA-KD.com izrastao je iz online modne trgovine Nelly.com, koju je Jarno Vahnatapio pokrenuo u Švedskoj još 2003. godine, a od tada ju je proširio na celu Europsku uniju.

Vahnatapio je i osnivač ZooZoo.com koji se pozicionirao kao drugi najveći švedski dobavljač hrane za kućne ljubimce. Danas je najveći deoničar NA-KD.com sa udelom od 30 odsto, dok drugi najveći udeo od 15,5 odsto pripada Magnusu Emilsonu, osnivaču Visit Technology grupe.

Emilson investira u različite firme nove tehnologije, među kojima su najuspešnije turistička platforma Citybreak, kompanija za performance marketing Tradedoubler, e-commerce platforma Jetshop i Booktable, servis za rezervacije stolova u restoranima, koji je 2015. Michelin Guide kupio za 100 miliona evra.

Kako prenose švedski mediji, NA-KD.com nedavno dobio je novu investicionu injekciju od oko četiri miliona evra, a kako će se to odraziti na buduće poslovanje ove brzorastuće prinove u modnoj industriji saznaće učesnici Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi, koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

(Telegraf.rs / PR)