EPS PORUČUJE: Obeštetićemo građane u narednom računu

Grčić se izvinio zbog nedovoljno preciznih informacija koje je EPS davao javnosti, i objasnio da su osnovni razlozi za to bili nedovoljan broj informacija ili netačne informacije koje je EPS dobijao iz elektrodistribucija

Povodom uvećanih decembarski računa za električnu energiju i obeštećenja građana po tom pitanju oglasila se "Eletroprivreda Srbije" i izdala je saopštenje za javnost. Prenosimo ga u celosti.

EPS: Prekinuto snabdevanje Fabrike akumulatora Sombor!

„Elektroprivreda Srbije“ završiće u narednih nekoliko dana istragu oko uvećanih decembarskih računa za električnu energiju i obeštetiće sve građane kroz naredni račun. Prema dosadašnjim informacijama, do problema je došlo zbog neočitavanja brojila na teritorijama elektrodistribucija u Nišu i Beogradu.

- Želim da uputim izvinjenje svi građanima Republike Srbije, odnosno svim korisnicima EPS-ovi usluga, jer je evidentno da je u određenim delovima Srbije, na teritorijama određenih elektrodistribucija postoji greška u čitanju brojila i zbog toga greška u ispostavljenim računima.

Mi ćemo sve ispitati vrlo precizno. Pod nadzorom EPS-a biće očitana potrošnja za januar, od 1. februara, i ispravićemo svaki račun tako da nijedan građanin, nijedan korisnik neće biti oštećen - rekao je Milorad Grčić, v. d. direktora „Elektroprivrede Srbije“.

Grčić je istakao da je će istraga koju je naredio biti završena za dva do tri dana.

- Ljudi određenim u elektrodistribucijama koji snose krivicu za ovaj deo priče biće smenjeni već u toku naredne nedelje, a svi naši građani koji smatraju da su oštećeni i da imaju nerealno veći račun, mogu da upute reklamaciju – rekao je on i naglasio da na teritoriji Vojvodine nije bilo nikakvih problema sa računima.

Kad zaista počinje jeftina struja u mestu u kom živite i da li se neki dan razlikuje od drugih

Grčić se izvinio zbog nedovoljno preciznih informacija koje je EPS davao javnosti, i objasnio da su osnovni razlozi za to bili nedovoljan broj informacija ili netačne informacije koje je EPS dobijao iz elektrodistribucija.

- Veoma mi je žao jer je premijer Aleksandar Vučić ljut na EPS zbog ovog događaja, međutim on je potpuno legitimno ljut bez obzira na sve što je EPS u 2016. godini uradio, bez obzira na odlične, neočekivano dobre rezultate – rekao je Grčić.

Elektroprivreda Srbije je u potpunosti i iznad svakog očekivanja i proseka uspela i da u ledenom talasu održi nivo spremnosti proizvodnje električne energije i kompletnog energetskog sistema. Prosečan broj korisnika bez električne energije bio je ispod 100, odnosno ispod 0,03 procenta i manji je nego čak i u Nemačkoj.

(Telegraf.rs)