Nagrada kompaniji Knjaz Miloš za društveno odgovorni projekat "Pokrenimo našu decu"

Nagrada magazina Diplomacy and Commerce dodatno potvrđuje značaj projekta koji je uveo pozitivne promene u školski sistem sa ciljem zdravog razvoja dece

Kompanija Knjaz Miloš dobitnik je nagrade magazina Diplomacy&Commerce u kategoriji "Biznis i sport" za projekat "Pokrenimo našu decu".

Nagrađeni projekat pokrenuo je brend Aqua Viva u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, u cilju promovisanja redovne fizičke aktivnosti kod najmlađih.

- Zahvaljujem se magazinu Diplomacy and Commerce što su prepoznali značaj našeg društveno odgovornog programa "Pokrenimo našu decu" namenjenog svim mlađim osnovcima u Srbiji. Tim našeg brenda Aqua Viva, u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, uveo je ovaj program vežbi u svih 1206 škola u Srbiji, sa namerom i ciljem da fizička aktivnost postane zdrava svakodnevna navika u životu naše dece - izjavila je Milana Petrović, PR menadžer kompanije Knjaz Miloš.

Nagrada magazina Diplomacy and Commerce dodatno potvrđuje značaj projekta koji je uveo pozitivne promene u školski sistem sa ciljem zdravog razvoja dece. Pored kompanije Knjaz Miloš, nagradu su dobili i pojedinci, kompanije i organizacije koje su se istakle u humanitarnom radu, CSR aktivnostima, spajanju biznisa i edukacije, kulture i sporta, te doprinosu unapređenja uslova poslovanja, bilateralne saradnje, civilnog društva kao i privrednog ambijenta u Srbiji.

(Telegraf.rs/ PR)