ARGETA O "LAŽNIM MAMAMA": Izvinjavamo se svima zbog našeg propusta!

- Još jednom izvinjenje svima onima koji su se osetili pogođenim našim propustom. Potrudićemo se maksimalno da opravdamo poverenje koje nam ljudi daju. Možda smo u kampanji postupili nespretno, ali je "argeta" i dalje najbolja pašteta - rekla je Gabrijela Kasapović

Kompanija "Argeta" raspisala je konkurs "Odobrile mame", a trebalo je da "prave" mame posete fabriku u kojoj se prave paštete, upoznaju se sa njihovim sastavom i tehnologijom, i kasnije daju svoj sud o tome. Međutim, odlučeno je da se pre kraja konkursa umesto "pravih" mama pojave "lažne", tačnije fotografije modela sa tzv. stok-sajtova.

Kako zastupamo pravilo da sve ima (minimum) dve strane, kontaktirali smo nadležne u ovoj kompaniji za komentar šta se zaista desilo. Sagovornica nam je bila Gabrijela Kasapović, direktorka korporativih komunikacija "Atlantik grupe", čiji je deo "Argeta".

- Pozvane su sve mame, odazvalo ih se više od 1.000, a neke od njih biće selektovane za nagradu. Naprosto, nismo hteli diskriminaciju među kandidatkinjama, a stvarni testimoniali iz ankete pripadaju stvarnim ženama, čije podatke i fotografije nemamo. To sve ne opravdava tranzicijsko rešenje, koje je sigurno trebalo biti bolje promišljeno i cela kampanja, koja je zaista iskrena, bez navodnika, kao što su zaista prave i mame koje učestvuju, ne bi bila dovedena u pitanje - rekla je ona.

- Svi bismo voleli kad pogrešimo da možemo vratiti sat unazad, ali možemo žaliti ili probati da ispravimo grešku. Mi se trudimo da je ispravimo, a sigurno ćemo iz ovoga naučiti da budemo pažljiviji i pametniji.

- Još jednom izvinjenje svima koji su se osetili pogođenima našim propustom. Potrudićemo se maksimalno da opravdamo poverenje koje nam ljudi daju. Možda smo u kampanji postupili nespretno, ali je "argeta" i dalje najbolja pašteta koju možete naći. "No guilt, all pleasure". Naša vrata ostaju otvorena svima onima koji žele sami da se uvere u to - poručila je ona.

(Telegraf.rs / Izvor: marketingitd.com)