DO USPEHA U SEDAM KORAKA: Koja je tajna uspešnih ljudi?

Samokontrola je vrlina koja je posebno poželjna u poslovnom okruženju. Uspešni ljudi nikada se nisu stideli da dođu ranije na posao, ostanu duže ili dodatno istražuju

Uspešni poslodavci tvrde da postignuti rezultati govore i otkrivaju o osobi mnogo više od bilo koje druge reference u biografiji.

Uspeh je jako važna i poželjna poslovna kategorija, ali ujedno je i vrlo tajanstvena. Iako njegovi sastojci nisu u potpunosti poznati, na osnovu posmatranja uspešnih poslovnih ljudi mogu se definisati određene zakonitosti koje, ako ih primenimo u svom svakodnevnom radu, povećavaju mogućnost ostvarivanja boljih rezultata i razvoja ličnosti.

1. Upravljanje vremenom

Vreme i rokovi koji postoje za određene poslovne zadatke često negativno deluju na ljude. Naime, kada dobijemo tačno određeni rok za izvršavanje poslovnog zadatka, nesvesno se prilagođavamo tom vremenu koje nam je dato za zadatak, te onda na njemu radimo upravo do isteka roka, iako bismo ga u skladu sa svojim sposobnostima i mogućnostima dosta ranije završili.

Za postizanje većeg uspeha treba zanemariti predugačke rokove i za zadatke koje dobijamo iskoristiti tačno onoliko vremena koliko je potrebno za njihovo izvršavanje. Takav pristup radu će povećati efektivnost i omogućiti da uštedimo vreme i posvetimo se stvarima koje ne stignemo. Uspešni ljudi mogu se pohvaliti vrlinom da moć njihove volje savladava sve vremenske barijere.

6. Upoznajte ljude oko sebe

Često ne obraćamo pažnju na pitanje ko su ljudi s kojima radimo i koje vrline poseduju. Gotovo uvek smo na poslu okruženi ljudima koji su nam dragi, ali i onima koji su nam malo manje dragi, jer nismo u mogućnosti da biramo društvo.

Međutim, vredi se potruditi i fokusirati se na otkrivanje pozitivnih osobina svih onih koji vas okružuju. Nakon što saznate više o njima i oni o vama, povećava se mogućnost da dođe do razmene informacija i znanja koja vam mogu biti od velike koristi u obavljanju posla.

Negovanje profesionalnog pristupa će vam omogućiti da izbegnete konflikte sa onima koji možda nisu tip osobe s kojom volite da radite. Jedna od navika uspešnih ljudi jeste da se okružuju ljudima koji su – uspešni.

7. Pronađite meru

Samokontrola je vrlina posebno poželjna u poslovnom okruženju. Mogućnost vladanja sobom i shvatanja da sopstveno dobro ili loše raspoloženje nije od primarne važnosti u kancelariji i timu, staviće vas na listu onih s kojima je prijatno raditi, a tako će vas sigurno doživeti i poslodavac.

Ako zamenite kritikovanje posvećivanjem zadatku, idejama ili ljudima, bumerang uspešnosti sigurno će vam se vratiti.

(Telegraf.rs / Izvor: Kamatica, Business.hr)