SVETSKI DIZAJNERI: Logo "Air Serbia" je dobar, ne znamo zašto se Srbima ne sviđa!

Brendon Nikerson, David Espinoza i Denis Uljanov, poznata imena u svetu brendinga, pozitivno ocenjuju logotip naše avio-kompanije. Kris Labno misli da će heraldički oblik ostavljati snažan uticak na posmatrača

Jedna od teme proteklih dana bila je novi logotim novoosnovane srpske avio-kompanije "Er Srbija". I dok su ga mnogi u Srbiji dočekali "na nož" (mahom u komentarima na društvenim mrežama) - svetska javnost je oduševljena rešenjem mlade novosadske dizajnerke. U ekskluzivnim izjavama za Telegraf četiri poznata svetska dizajnera dala su maksimalnu podršku novom logotipu i brendingu Er Srbije, kompanije u koju je prošle sedmice transformisan Jat Ervejz sa Etihadom kao strateškim partnerom.

Logotip je - inspirisana srpskim nacionalnim grbom i srednjevekovnim grafikama i minijaturama - uradila domaća dizajnerka iz Novog Sada Tamara Maksimović, koju je menadžment Etihada pronašao na sajtu "Behance", i čim je izašao u javnost naišao je na osudu i negativne komentare: što običnih građana kojima dizajn nije profesija, što samih dizajnera.

Čini se da smo ponovo napravili problem gde ga nema. Šta vi mislite? Podelite sa nama svoje mišljenje o ovom umetničkom sporu u komentarima.

(M. B.)