Srpski turisti podneli 200 prijava protiv agencija

- Najveći broj prijava nezadovoljnih građana odnosi se na nivo komfora koji je manji od ugovorenog: nije bilo klime ili mini-bara, oprema sobe nije odgovarajućeg standarda - kažu u turističkoj inspekciji

Putovanje im došlo preko glave!

Za prvih sedam meseci srpski turisti su podneli 200 prijava žaleći se na rad turističkih agencija. Turistički inspektori su utvrdili da je 78 prijava osnovano jer turističke agencije nisu izvršile sve ono što su ugovorile i naplatile.

U 36 slučajeva postigli su da su agencije oštećenim putnicima vratile iznos srazmeran neizvršenim uslugama u ukupnoj vrednosti od 735.490,00 dinara. U ostalim slučajevima inspektori su podneli zahteve za pokretanje prekršajnog postupka.

- Česte su žalbe tipa plaža nije peščana i buka je van objekta. Smatraju da kada ugovore "ol inkluziv" uslugu, mogu da koriste sve usluge u hotelu 24 sata neprekidno bez doplate, ne znajući da je koncept "ol inkluziv" usluge određen prema internim pravilima hotela, u kojima je navedeno koje su usluge obuhvaćene, gde se pružaju u okviru hotelskog kompleksa i u koje vreme. Takođe, putnici smatraju da hoteli ne ispunjavaju uslove za kategoriju koju poseduju. Najveći broj prijava nezadovoljnih građana odnosi se na nivo komfora koji je manji od ugovorenog: nije bilo klime ili mini-bara, oprema sobe nije odgovarajućeg standarda - saopštili su u turističkoj inspekciji.

(Telegraf.rs/ Izvor: Večernje novosti)