Žalite se, pa će vam EPS vratiti pare!

Iz EPS-a poručuju s obzirom na to da nije došlo do sistemske greške u obračunu, nema ni osnova za proveru svih računa. Svi koji sumnjaju u ispravnost računa treba da podnesu reklamaciju i odgovor na žalbu dobiće u roku od tri dana

Iz EPS-a poručuju da neće kontrolisati sve decembarske račune.

Dosad je oko 30.000 građana odlučilo da podnese reklamaciju na račun koji su dobili. Ipak, značajno je više onih koji su dobili veći račun u januaru nego u decembru.

- S obzirom na to da nije došlo do sistemske greške u obračunu, nema ni osnova za proveru svih računa. Svi koji sumnjaju u ispravnost računa treba da podnesu reklamaciju i odgovor na žalbu dobiće u roku od tri dana - kažu za "Blic" u Elektroprivredi Srbije i dodaju da potrošač koji smatra da je na njegovom decembarskom obračunu za struju više kilovata od potrošenih, sam odlučuje da li će taj račun podmiriti pre ili posle reklamacije.

Ipak, ako se obaveza ne izmiri u roku, a ekipe distribucije posle provere utvrde da su njegove sumnje bile neopravdane i da je račun bio tačan, neće imati popust za redovno plaćanje već će mu biti obračunata zatezna kamata za kašnjenje.

Kako tvrde u Elektroprivredi, kupcima električne energije kod kojih su kilovati loše izbrojeni, biće izdat novi račun sa dodatnim rokom za popust od pet odsto.

Pre odlaska na šalter, potrošač prvo treba da proveri stanje na brojilu.

(Telegraf.rs)