BEOGRADSKI NOĆNI MARKET - KLASIKA U BLOKU: Mesto za druženje, kupovinu i zabavu

Ivan Sočo, direktor JKP „Gradske pijace“ juče je otvorio konferenciju za novinare povodom predstojećeg 3. Beogradskog noćnog marketa koji se održava 30. septembra 2016. godine na pijaci „Blok 44“ pod sloganom „KLASIKA U BLOKU“ uz najavu da će tog dana novobeogradska pijaca postati pravo mesto za druženje, dobru zabavu i kupovinu

Beogradske pijace organizacijom ovog jedinstvenog muzičko-gastronomskog festivala dobile su potpuno novo lice, postale su brend Beograda i deo turističke ponude glavnog grada. Na predstojećoj manifestaciji poljoprivredni proizvođači „šampioni pijaca“ sugrađanima će ponuditi sveže proizvode iz svojih bašta, mlečne i suhomesnate proizvode, vruće čvarke, kao i neobične sireve raznih ukusa - rekao je Ivan Sočo, direktor JKP „Gradske pijace“.

- Savršen spoj poljoprivrede, zanatstva, pića, hrane, dizajna, muzike i zabave, podstakao nas je da nastavimo sa ostvarivanjem našeg cilja, da se kroz Beogradski noćni market predstave poljoprivredni proizvođači, mladi dizajneri, afirmisani i neafirmisani umetnici, restorani i kafići. - rekao je Mihajlo Stevanović, predstavnik „RAKIA BAR-a“ i dodao:

- Na pijaci „Blok 44“ izlagači će na licu mesta pripremati svoje specijalitete, te će posetiocima pored odličnih ukusa, biti dostupni recepti za jela koja degustiraju, besplatni saveti o slaganju hrane i pića, pripremanju novih koktela, kao i druge interesantne radionice. U muzičkom delu, na savremen i moderan način predstaviće se gudački kvartet i di-džejevi.

Beogradski noćni market prvi put je organizovan na pijaci „Skadarlija“ 17. juna, pod sloganom „Novo lice pijace“, a ubrzo zatim i na pijaci „Kalenić“ 01. jula. Kroz kapije centralno-gradskih pijaca prošlo je oko 30.000 ljudi među kojima je bilo i mlađe i starije populacije, roditelja sa malom decom, kao i velikog broj novinara.

Kapije pijace „Blok 44“ 30. septembra biće otvorene od 18 do 00 časova, a ulaz za sve posetioce je slobodan.

(Telegraf.rs/PR)