Šapić: Izgradnjom Tamnavske ulice rasterećen saobraćaj i veća bezbednost u centru Obrenovca

J. S.
Vreme čitanja: oko 2 min.

O potonjem svedoče i ulaganja u ovoj opštini, među kojima su kompleks novog atletskog stadiona i nove pijace

Foto: Tanjug/Marko Đoković

Predsednik Privremenog organa Grada BeogradaAleksandar Šapić  prisustvovao je danas puštanju u rad saobraćajnice Tamnavska na teritoriji Obrenovca, koja će u budućnosti rasteretiti centar ove opštine i zonu škole od teškog teretnog saobraćaja.

Šapić je u izjavi za medije nakon obilaska naglasio stratešku važnost ove deonice zbog boljeg protoka saobraćaja, ali i zbog bezbednosti dece koja pohađaju školu u blizini „Jovan Jovanović Zmaj”.

– Praktično, sa ovih šeststo-sedamsto metara Tamnavske ulice pravi se početak unutrašnjeg prstena, s ciljem da se izmesti teški transportni saobraćaj, koji je do juče prolazio nedaleko od škole. S druge strane, rasterećena je i Ulica Ljube Nenadovića, koja je do sada bila jedini način kuda se prolazilo – precizirao je Šapić.

U planu je da se uradi i saobraćajnica S39, što je trenutno u fazi rešavanja imovinskih odnosa, dok je saobraćajnica S33 u centru opštine završena, čime je povezana autobuska stanica i Centar za socijalni rad, dodao je Šapić.

Tokom posete ovom delu Obrenovca bilo je reči i o drugim važnim projektima, kao što je izgradnja novih parking-mesta.

– U Obrenovcu se radi oko petsto novih parking-mesta, dok smo u čitavom Beogradu poslednjih godinu i po dana otvorili mogućnost za 2.600 novih parking mesta.Saobraćajna rešenja moraju da budu prioritet svake lokalne vlasti, pa tako i Obrenovca, koji se sve više gradi i postaje ozbiljna urbana sredina – rekao je Šapić.

O potonjem svedoče i ulaganja u ovoj opštini, među kojima su kompleks novog atletskog stadiona i nove pijace.

– Nastavljamo da radimo uz impute i što kvalitetnije informacije ljudi koji žive ovde i koji vode Obrenovac. Posle korone percepcija života u rubnim beogradskim opštinama promenjena je jer su kuće, okućnice, dvorište, širina, svež vazduh počeli više da se cene. Poboljšavanjem infrastrukture, te sredine postaju daleko interesantnije i poželjnije za život nego urbane gradske sredine, što je inače i trend svugde u svetu – zaključio je Šapić.

(Telegraf.rs)