BG MEDIA FESTIVAL: Stručnjaci o medijskoj sceni Srbije

Više od 70 stručnjaka iz oblasti medija, marketinga, menadžmenta i PR-a na festivalu će diskutovati o rešenjima za unapređenje sredstava javnog informisanja

U našem gradu se ovog proleća prvi put organizuje veliki beogradski medija festival koji će okupiti više od 70 stručnjaka iz oblasti medija, marketinga, menadžmenta i odnosa s javnošću iz Srbije i celog regiona.

Cilj festivala je da se sinergijom učesnika napravi presek stanja u medijima i društvu i kreira rešenje za unapređenje javnog informisanja.

Program festivala traje četiri dana i obuhvatiće panel-diskusije, predavanja, radionice, prezentacije i promocije. Učesnici će pokušati da daju odgovor na aktuelne teme kao što su "Odnos države prema tržištu medija u Srbiji", ’’Linija razdvajanja izmedju ozbiljne i žute štampe’’, ’’Zaštita autorskih prava na internetu’", „Novinarstvo na internetu“, „Primena novih digitalnih medija u korporativne PR svrhe“ i još mnogo drugih.

Na Fejsbuk stranici u toku su četiri konkursa za dobijanje besplatnih kotizacija: (1) izbor najbolje marketing parole za najavu festivala, (2) izbor najboljeg PR teksta o BG Media festival, (3) najinteresantnija video-najava festivala, (4) najlepše buduće TV lice.

Više informacija o programu, učesnicima i prodaji kotizacija na zvaničnoj internet stranici BG Media festivala http://www.bgmediafestival.com/.

(Telegraf.rs)