Ovako će izgledati prodavnice u budućnosti: Od izraza lica kupaca, zavisiće posao prodavcima
Razvijena tehnologija za prepoznavanje lica - pitanje je koliko je to etički
Američki trgovinski lanac Volmart (Wal-Mart) razvija tehnologiju za prepoznavanje i analiziranje izraza lica kupaca dok stoje u redu za kasu, kako bi utvrdila da li su besni i nezadovoljni!
EVO KAKO NAS KRADU NA PAPIRNIM MARAMICAMA: Umesto 10, u pakovanju ima 9 komada!
Preporučujemo
Sin Filip se jedan dan iz škole vratio sa bebom u naručju: "Mama, nemoj da vičeš, ovo je moja ćerka"
Doktorka otkrila koji je ZAISTA NAJZDRAVIJI DORUČAK: Čuva creva, ima sve što je potrebno i jako je ukusno
Predviđeno je korišćenje video-kamera na kasama koje bi pratile izraze lica i kretanje kupaca, u nastojanju da identifikuju različite nivoe nezadovoljstva, navodi se u podnesku patenta, a prenosi "Dejli mejl".
Ukoliko tehnologija detektuje nezadovoljstvo klijenta, to će se dojavljivati šefovima trgovine, koji će se onda lično pozabaviti problemom.
Volmart novu tehnologiju pomalo zataškava zbog mogućih problema oko pitanja privatnosti, a i zato što predstavlja radikalni zaokret od tradicionalne trgovine koja počiva na ljudskoj interakciji.
(Telegraf.rs/Tanjug)