Ako imate ovu karticu, morate da znate da ona više neće izgledati kao do sad
2
0
Zauvek menja svoj prepoznatljivi izgled
Kompanija "Masterkard" saopštila je da će posle više od pola veka ukloniti svoje ime sa logoa, ali će ostati crveni i žuti krug.
Tako se "Masterkard" pridružuje nekolicini brendova poput "Najka" i "Epla" koji se u većini marketinškog materijala oslanjaju na sliku a ne na ime.
Preporučujemo
Jedna kašika maslinovog ulja na prazan stomak nije placebo: Evo zašto ovaj stari trik i dalje funkcioniše
EKSKLUZIVNO! Prve slike Milomira Marića dok napušta Hepi TV nakon što je dao otkaz, zbog ovoga su svi u šoku
"Masterkard", kako se dodaje, nastoji poslednjih godina da se pozicionira kao "tehnološka kompanija u industriji globalnog plaćanja".
Veruje se da 80 odsto ljudi prepoznaje logo "Masterkarda", iako on ne sadrži ime kompanije, a jedan od direktora marketinške kompanije "Metafors" Alen Adamson naglašava da "slika govori više od reči".
(Telegraf.rs/Tanjug)