I zgrade dišu, a i Beograd dobija jednu takvu

Kolike su prednosti održive gradnje, najbolje zna domaća kompanija MPC Properties koja svoje poslovanje uspešno razvija već skoro dve decenije

U građevinskoj industriji sve češće se koriste pojmovi kao što su ekološka, održiva ili zelena gradnja. Ta industrija je u svetu u stalnom porastu, a i naša zemlja se priključila svetskim trendovima, tako da su sada procene su da bi ona mogla da bude i jedna od razvojnih šansi Srbije.

Danas, zelena gradnja predstavlja jednu od najznačajnijih i najuzbudljivijih mogućnosti za održivi rast, pre svega jer takav dizajn utiče na sve nas, na privredu, ali i prirodnu sredinu, a jedan od postulata buduće gradnje jeste i transformacija kompleksa ka održivosti.

Zašto je ona zapravo važna?

- generiše održiv rast

- stvara nova radna mesta

- povećava energetsku sigurnost

- smanjuje operativne troškove

- utiče na povećanje finansijske vrednosti

- razvija tržišta nekretnina i sve povezane industrije

Kolike su prednosti održive gradnje, najbolje zna domaća kompanija MPC Properties koja svoje poslovanje uspešno razvija već skoro dve decenije i koja je upravo posvećena razvoju održivih nekretnina u regionu uz primenu najviših svetskih standarda. Kompanija trenutno poseduje i upravlja portfoliom office i retail objekata koji se nalaze na najboljim lokacijama u Beogradu.

Posvećena je investiranju i upravljanju nepokretnostima sa značajnim potencijalom za povećanje vrednosti preko aktivnih inicijativa upravljanja imovinom. Bilo da investicija zahteva obnovu, ponovni razvoj, repozicioniranje, restruktuiranje ili razvoj da bi se maksimizovao njen učinak, MPC Properties pronalazi pristup sa najvećim potencijalom kako bi se definisao pogodan poslovni plan koji balansira ove strategije u kontekstu lokalnog tržišta.

Kada je reč o projektovanju i tehnologiji gradnje i usklađivanju sa principima zelene gradnje, kompanija obezbeđuje efikasan i održiv portfolio. MPC trenutno investira u tri nova projekta koji se prave u skladu sa najvišim svetskim standardima gradnje: poslovne zgrade „Ušće Tower Two“ i „Navigator Business Center 2“ i novi šoping centar na uglu ulica Vojislava Ilića i Mis Irbijeve „BEO Shopping Center“, sa ukupnom brutom površinom od preko 221.000  kvadratnih metara u koja će biti uloženo preko 250 milion evra. Svi ovi objekti biće otvoreni 2020. godine.

MPC

UŠĆE TOWER TWO – ZGRADA KOJA DIŠE

Jedna od investicija MPC-a koja će postati deo "Ušće kompleksa“, pored Ušće Shopping Centera i Ušće Kule, je i “Ušće Tower Two”. U pitanju je moderna, prestižna, poslovna zgrada, koja nudi kancelarijski prostor A + klase sa 22 sprata i površinu za izdavanje od 23,200 metara kvadratnih. Locirana u samom srcu poslovnih dešavanja Beograda, na ušću reka Save u Dunav, “Ušće Tower Two” imaće odličnu konekciju sa svim delovima grada i predstavljaće idealno mesto za podršku i razvoj poslovanja.

Objekat je projektovan u skladu sa najvišim standardima zelene gradnje i konkurisaće za BREEAM sertifikaciju. “Ušće Tower Two” će biti “zgrada koja diše” sa decentralizovanim sistemom prirodne ventilacije integrisanim u fasadu, koji je novina na domaćem tržištu, a koji omogućava dotok svežeg vazduha u celom prostoru samo na jedan klik, kako bi se zaposlenima obezbedio novi nivo udobnog i zdravog radnog okruženja.

Unutrašnja visina kancelarijskog prostora će biti 3m što je takođe novina kod nas na tržištu. Višak prostora koji se time kreira će omogućiti bolji kvalitet vazduha, veću penetraciju svetla i bolje bitisanje u samom objektu.

Dodatno, objekat će biti prepoznatljiv i po jedinstvenom panoramskom pogledu na prestonicu, jer trenutno ne postoji ni jedan objekat koji u tom smislu može da vam pruži sliku Beograda kao sa razglednice, kao što će to omogućiti pogled sa „Ušće Tower Two“ objekta.

Objekat će raspolagati i podzemnom garažom neto površine 21,000 m2 sa 750 parking mesta, koja će služiti za potrebe obe kule.

Pored visoko kvalitetnog kancelarijskog prostora “Ušće Tower Two”, svojim korisnicima ponudiće i sadržajno okruženje koje karakteriše prostrana zelena oaza ispred poslovnog centra, kao i neposredna blizina najvećeg šoping centra u regionu, Ušće Shopping Centra, i Muzeja savremene umetnosti.

(Telegraf.rs)