Kompanija Procter&Gamble donirala tople obroke deci u Srbiji

Brend Fairy donirao preko 5000 toplih obroka deci u svratištu

Foto: P&G

Važnost toplih obroka za decu, kao i odrasle je tema o kojoj je veoma važno pričati. Upravo zbog toga, brend Fairy kompanije Procter&Gamble, početkom 2021. godine pokrenuo je kampanju 1 Fairy Extra+ = 1 topli obrok, u saradnji sa neprofitabilnom organizacijom Prijatelji dece Srbije. Sada, kada je kampanja završena, Fairy i Prijatelji dece Srbije sa ponosom saopštavaju da je započeta realizacija donacija preko 5000 dečijih obroka namenjena socijalno ugroženoj deci.

Foto: P&G

Ova prelepa kampanja počela je početkom godine, sa ciljem da pored same donacije toplih obroka deci, podigne svest o važnosti ove teme, kao i ozbiljnosti situacije kroz koju socijalno ugrožena deca prolaze svakodnevno.

Foto: P&G

Fairy je neizostavni deo gotovo svakog domaćinstva u Srbiji i smatra se sinonimom za deterdžent za pranje posuđa. Uz unapređenu formulu, Fairy Extra + uklanja tvrdokornu masnoću čak tri puta brže, u poređenju sa Fairy Fresh & Clean. Ipak, pranje sudova podrazumeva da je u njima prvobitno bila hrana, a nažalost mnoga socijalno ugrožena deca u Srbiji nemaju mogućnosti i uslova ni za jedan pristojan obrok tokom dana. Zahvaljujći uspešnim rezultatima kampanje 1 Fairy Extra+ = 1 topli obrok, mališanima iz Svratišta za decu Beograd omogućeno je bezbrižno konzumiranje toplih obroka u narednih nekoliko meseci.

(Telegraf.rs/PR)