Dajte najmoćniji slogan i motivišite Srbe da prave decu: "Vodite ljubav za svoju državu"

Većinom glasova nadležna komisija odlučila je da ne dodeli pojedinačne nagrade za radove pristigle na javni poziv za izradu slogana koji bi bio korišćen u kampanji. Da li vi imate neki predlog za slogan?

Nakon što su Ministarstvo kulture i informisanja i vladin Savet za populacionu politiku odabrali na konkursu slogane za kampanju podsticanja rađanja u Srbiji i odlučili da prvo mesto dele: "Ljubav i beba - prvo što nam treba!" i "Rađaj, ne odgađaj!", oglasila se potpredsednica vlade i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović koja smatra da su članovi komisije koji su birali slogane za akciju podsticanja rađanja promašili temu. Šta vi mislite o tome?

"Dosta reči, nek zakmeči!" Ovim rečenicama pokušavaju da ubede Srbe da imaju više dece (FOTO)

Mihajlović je navela da većina izabranih slogana stavlja obavezu i imperativ ženama da rađaju što može samo da izazove kontraefekat.

- Osim konkretnih podsticaja, rađanje dece isprepletano je i sa uslovima u našem zdravstvu, obrazovanju, medijima, ali sa kulturnim životom naše zemlje. Zato mislim da komisija koja je izabrala ove slogane nije dovoljno sagledala čitavu sliku o problemu nataliteta u Srbiji - rekla je Mihajlović.

Ministarstvo je prvobitno izabralo šest slogana umesto planirana tri.

Prvo mesto dele slogani "Ljubav i beba - prvo što nam treba!" Dragutina Kruške (Beograd) i "Rađaj, ne odgađaj!" Brankice Mandić (Beograd), na drugom su "Mama - neću sama, tata - hoću brata" Vanje Milić (Kuršumlija) i "Dosta reči, nek zakmeči" Miloša Veljovića (Beograd).

Treće mesto dele slogani "Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju" Marijane Aracki (Beograd) i "Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju" Jelene Fatović Nikolić (Pančevo).

Većinom glasova nadležna komisija odlučila je da ne dodeli pojedinačne nagrade za radove pristigle na javni poziv za izradu slogana koji bi bio korišćen u kampanji za promociju mera populacione politike sa ciljem podsticaja rađanja u Srbiji.

Slični podsticaji povećanja nataliteta primenjuju se širom sveta, ali izgleda jedino u Srbiji naiđu na osudu. Kopenhagen je primenio sličan pristup i pokrenuo kampanju pod nazivom "Je*ite se za Dansku". Šta bi tek građani rekli da širom Srbije osvanu bilbordi sa sloganom "Je*ite se za Srbiju". Tada bi se verovatno i muškarci našli uvređenim.

Prema istraživanjima danskog lista "Politiken", između juna i avgusta očekuje se rođenje oko 1.200 malih Danaca više nego prošlog leta. Ukupno, biće rođeno oko 16.200 beba, a većina smatra da je kampanja urodila plodom.

Ako imate bolju ideju za slogan, šaljite nam vaše predloge na redakcijski mail redakcija@telegraf.rs ili vaše mišljenje ostavite u komentaru.

I Delije su imale ideju za slogan! Do duše, ni njima nije prošla - suspendovana im je tribina zbog nje

(Telegraf.rs)