Pogledajte kratak film "Trezno i oprezno" – rođendanska žurka uz dve dimenzije opreznosti

Da li su vam preporučene mere u borbi protiv korona virusa sada deo rutine? Da li je odgovornost u konzumaciji alkohola nešto što je MUST DO u vašem okruženju?

Printskrin: Youtube/Udruženje pivara Srbije

Udruženje pivara Srbije novim edukativnim filmom "Trezno i oprezno" želi da podseti sve potrošače da je lična odgovornost, kako u pogledu mera povodom pandemije tako i u odnosu na konzumaciju alkohola, najvažnija karika u stvaranju bezbednog okruženja svih nas.

Udruženje pivara Srbije, koje čine Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, HEINEKEN Srbija i Sladara Soufflet, je još 2017. pokrenulo kampanju "Trezno i oprezno". Cilj ove inicijative je promocija  koncepta odgovornog i umerenog konzumiranja alkohola.

Pogledajte kako jedna vesela ekipa obeležava rođendan pod novim režimom, odgovorno u obe ove dimenzije.

(Telegraf.rs/ PR)