Reklama koja je podelila Balkan dobila još brutalniji nastavak: Da li je ovo previše?

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Brate..., čemu ovo?", "Jako mizogeno. Nije smešno", "Dobijanje pratilaca na temelju šovinizma", bili su samo neki od komentara

Pre nekoliko nedelja na društvenoj mreži "TikTok" objavljen je video-snimak za reklamu za stolariju, a isti je izazvao burne reakcije. Problem je, kako mnogi kažu, mizoginija koja je "uvijena" tako da masa može da je "proguta", jer je sve predstavljeno, navodno, kao šala.

"Pa da, opet ležiš u kući, ja moram da sredim dvorište, ja moram da idem po decu, jer sve moram ja ovde da radim",govori žena u video-snimku, a muškarac zatvara prozor, te dobru stolariju nudi kao rešenje protiv ženinog zvocanja.

Mnogi su rekli da je ovaj video dokaz zbog čega stranci misle da smo "buzdovani, nasilnici i zatupljen narod".

Iako su mnogi mislili da se kreatori ovog videa neće više usuditi da na ovaj način reklamiraju svoje proizvode, oni su pre samo dva dana odlučili da objave još, ističu drugi, skandalozniji snimak.

"Sada ću vam pokazati kako je najlakše i najjeftinije oprati PVC stolariju", izgovara muškarac dok vuče za rukav ženu koja drži kantu, krpu i sredstvo za čišćenje.

Ispod videa mogu se videti komentari ljudi kojima je ovaj snimak smešan, ali i komentari onih koje je ovaj video ostavio u neverici.

"Brate..., čemu ovo?", "Jako mizogeno. Nije smešno", "Dobijanje pratilaca na temelju šovinizma", bili su samo neki od komentara.

Koje je vaše mišljenje o ovoj reklami? Podelite s nama u komentarima.

(Telegraf.rs)