Mile vodoinstalater je najveći hit u Srbiji: Svi pričaju o onome što vozi na haubi
Na ulicama Novog Sada, kroz saobraćajne gužve provlači se i jedan plavi kombi. Ništa to ne bi bilo toliko neobično da na haubi nema jedan pravi "zaštitni znak" koji ga čini unikatnim, a to - slavina. U pitanju je službeno vozilo, a njegov vlasnik je sad već postao prava zvezda među sugrađanima, poznaju ga kao - Mile vodoinstalater.
Mile Petrović (50) vodoinstalater iz Novog Sada privukao je pažnju mnogih zbog svog autentičnog kombija kojeg je odlučio da "brendira" na poseban način. U razgovoru za naš portal otkrio je kako je došao na ovu ideju koja se na kraju ispostavila kao neverovatan marketinški potez.
- Ova ideja je bila čist marketing, malo da se zezamo. Dobra šala svima dobro dođe, ali i ljudi su to jako dobro prihvatili. Čim me vide na semaforu, sa sve tom slavinom na haubi, odmah fotografišu auto, prilaze mi, traže vizit kartu - kaže Mile za Telegraf.rs dodajući da ga posebno zasmejavaju šaljivi komentari koji su se pojavili na društvenim mrežama nakon što ga je snimio neko od prolaznika.
Na internetu su ga prozvali "Mile rojs", čestitaju mu na ideji uz komentar da je "obrnuo igricu", a svi su se složili oko jednog - originalniju ideju nisu videli do sada.
- Samo mi stižu pozitivni komentari, nijedan negativan nisam video, a nemam pojma ni gde me je čovek snimio. Bio sam u gradu, obavljao svakodnevne aktivnosti, a koliko sam shvatio snimio me je iz auta. Tako se brzo i raširo snimak - priča nam Mile koji ističe da ovaj "ukras" ima samo službeno vozilo, privatnom je sačuvao "normalan" izgled.
"Jaguar" je za sve "kriv"
- Razmišljao sam šta bih mogao da uradim, a da bude zanimljivo i nakon što sam u gradu video auto merke "jaguar", došao sam na ideju da i ja mogu da stavim slavinu na haubu umesto onog "Jaguara". To sam i uradio i pokazalo se kao dobra ideja - kaže on.
Mile vodoinstalater je pre nekoliko meseci proglašen za jednog od tri najbolja majstora u Novom Sadu prema glasovima sugrađana. Član je Srpskog viteškog udruženja Čuvari zmaja, a već šest godina organizuje Novosadski viteški sabor.
Mile je dokaz da je za dobru reklamu potrebna samo dobra ideja.
(Telegraf.rs)