"Podigla sam keš kredit onlajn dok sam ispijala čaj, sedeći u svojoj fotelji"

A. V.
Vreme čitanja: oko 3 min.
Foto: Promo/ Stefan Đaković

-Već dugo svoje račune plaćam putem m-bank aplikacije, koristim je i za prenos sredstava sa svog računa na druge i to sve kroz nekoliko klikova. Keš gotovo i da ne nosim jer najčešće plaćam putem mobilnog novčanika. Kako mi se radno vreme poklapa s radnim vremenom ekspoziture, digitalne usluge banke su mi bukvalno olakšale svakodnevicu. Iako su mi postale standard i dalje me ponekad iznenadi koliko je danas sve jednostavno. Najbolji primer? Nedavno sam podigla keš kredit, što se kaže - iz svoje fotelje, koristeći samo mobilni telefon, i to u samo nekoliko koraka - priča Olivera iz Kragujevca.

Kako kaže Olivera, o keš kreditu je počela da razmišlja kada je shvatila da je od završetka renoviranja stana u kojem živi deli iznos koji ne može odjednom da izdvoji. Kako bi konačno privela kraju renoviranje, bilo joj je potrebno brzo i jednostavno rešenje.

-Dobro sam razmislila o tome koliko mi je novca potrebno da završim sve radove i koliko bih od svake plate morala da odvajam mesecima da skupim taj iznos. Pošto mi je rešenje bilo potrebno što pre, postalo mi je jasno da je keš kredit najbolja i najbrža opcija. Pre nego što sam se odlučila na taj korak, ispitala sam sve mogućnosti i saznala da u OTP banci Srbija za keš kredit sa fiksnom kamatnom stopom, mKeš, mogu da apliciram onlajn, bez odlaska u banku.

Olivera kaže da je na sajtu OTP banke pogledala kratak pregled svih koraka apliciranja za mKeš kredit, ali da joj je sve to u prvi mah delovalo gotovo neverovatno.

-Čitajući o ovom procesu, prva stvar koje sam se setila bila je scena iz rane mladosti, pre nekih 20 godina. Moja mama aplicira u banci za keš kredit - odlazi u banku, vraća se, čeka danima na odobrenje, popunjava dokumentaciju, pa ponovo čeka na isplatu koju preuzima u ekspozituri. Ipak, ubrzo sam se i sama uverila koliko su inovacije i digitalizacija pojednostavile bankarske procese.

Foto: Promo/ Stefan Đaković

Dodaje da joj je za precizan odabir iznosa kredita i plan otplate bio od velike pomoći kalkulator informacionog karaktera dostupan u OTP m-bank aplikaciji i na sajtu OTP banke. Na taj način mogla je da odabere period otplate i odmah vidi iznos mesečne rate. Zahvaljujući tome, još jednom je potvrdila sebi da donosi pravu odluku, jer kredit neće remetiti njeno upravljanje finansijama.

-Završila sam sa poslom, stigla kući, a već je počelo da se smrkava, banka je već bila zatvorena. Spremila sam sebi čaj, smestila sam se i ulogovala u svoju OTP m-bank aplikaciju - ovako Olivera započinje priču o tome kako izgleda sam proces podizanja keš kredita onlajn u OTP banci i dodaje:

-Odabrala sam opciju mKeš, unela željeni iznos (od 150.000 do 1.200.000 dinara) i rok otplate (od 13 do 71 mesec). Priložila sam potrebnu dokumentaciju (lična karta, potvrda o zaposlenju) i potvrdila zahtev unosom svog PIN-a. Sačekala sam svega nekoliko minuta i mKeš je bio odobren. Sredstva su stigla direktno na moj račun, o čemu sam dobila obaveštenje putem SMS-a. Sve to bez ijednog odlaska u ekspozituru banke, za samo nekoliko minuta dok sam pila čaj u svojoj fotelji.

Kroz Oliverinu priču jasno se vidi koliko digitalna rešenja olakšavaju svakodnevicu i pomažu korisnicima da svoje planove zamisle oflajn, a ostvare onlajn. OTP banka se davno opredelila za svoju Digital First strategiju poslovanja, koja stavlja inovativne digitalne usluge u prvi plan i omogućava korisnicima da brzo, sigurno i jednostavno koriste bankarske usluge. O kvalitetu takvih rešenja svedoči i prestižna nagrada magazina Euromoney, koji je 2025, drugu godinu zaredom, proglasio OTP banku za Najbolju digitalnu banku u Srbiji.

Ipak, digitalizacija ne znači nestanak tradicionalnog bankarstva. Olivera je, baš kao i mnogi drugi klijenti, imala izbor: da koristi ekspozituru ili da proces završi putem mobilnog telefona.

(Telegraf.rs/PR)