DION daje glas onima koji ga nemaju – Pokrenuta nacionalna kampanja za udomljavanje napuštenih životinja

A. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: Promo

Svako ime traži svoj dom

Koristeći našu digitalnu platformu DION, Direct Media United Solutions pokrenula je digitalnu out-of-home CSR kampanju koja ima za cilj da podigne svest o važnosti udomljavanja napuštenih životinja. Kampanja je pokrenuta u saradnji sa partnerima Led Mreža Srbije i ljudima okupljenim oko @udomi.bre platforme, uz snažnu poruku: "Svako ime traži svoj dom."

Tokom trajanja kampanje, u Beogradu i još šest gradova Srbije (Novi Sad, Pančevo, Čačak, Kragujevac, Zaječar i Niš), sa digitalnih ekrana gledaće vas oni kojima ste najpotrebniji — napuštene njuške koje čekaju da ih neko konačno primeti.

Platforma DION, koju je lansirala Direct Media United Solutions je tehnološki novitet na tržištu. U pitanju je prva pDOOH (programmatic digital out-of-home) inicijativa u regionu uz pomoć koje je kreirana ova CSR kampanja.

DION je nova digitalna platforma koja omogućava brzu, fleksibilnu i ciljanu distribuciju digitalnih out-of-home kampanja širom Srbije, a u ovom slučaju, omogućila je da društveno odgovorna poruka dobije veću vidljivost odnosno da tehnologija stane u službu višeg cilja. Kada prava poruka stigne u pravo vreme, na pravo mesto — nastaju prave promene. Ova inicijativa je još jedan primer kako se digitalne inovacije i humanost mogu povezati u kampanju koja menja svest i inspiriše na akciju.

Svi koji traže prijatelja za ceo život mogu da zavire na Instagram profil @udomi.bre — možda baš tamo neko čeka na vas. Jedan pogled na ta iskrena, napuštena lica dovoljan je da promeni sve.

(Telegraf.rs/PR)