Da li je ovo nestali malezijski avion? Britanac tvrdi da je rešio najveću misteriju vazduhoplovstva

Vilson svoje "spoznaje" potkrepljuje i fotografijom na kojoj se vidi nešto poput aviona

Britanac Ijan Vilson još je jedan u nizu ljudi koji tvrde da su pronašli lokaciju olupine nestalog malezijskog aviona MH370 i to na Gugl mapama. Nakon teorija o padu kod Madagaskara i kod Australije, ona Vilsonova nam "otkriva" da se avion srušio u kambodžansku divljinu, piše The Sun.

Vilson svoje "spoznaje" potkrepljuje i fotografijom na kojoj se vidi nešto poput aviona, a do koje je došao detaljno pretražujući satelitske snimke Gugl mapa.

Obećao je i da će lično da poseti to područje kako bi se uverio u ono što je navodno otkrio.

- Ako malo bolje pogledate, jasno je da se avion nalazi na najzelenijem i najmračnijem području i da ga je teško pronaći - kaže Vilson, inače video producent po zanimanju.

Preokret u istrazi misterioznog nestanka aviona: Šef civilne avijacije Malezije podneo ostavku, a ovo je njegovo objašnjenje (VIDEO)

Avion Malaysian Airlinesa nestao je 8. marta 2014. na putu od Kuala Lumpura za Peking. Brojne potrage i istrage okolnosti nesreće još nam nisu dale odgovor na pitanje što se dogodilo s avionom i s 239 ljudi koji su bili u njemu.

Pre dva mjeseca malezijska vlada objavila je rezultate istrage priznavši kako i dalje ništa pouzdano ne zna. Ono što pretpostavljaju je da je neko avion namjerno skrenuo s planirane rute i ne isključuju mogućnost otmice.

Jedna od teorija je i da je glavni pilot, Zahari Ahmad Šah, rušenjem aviona počinio samoubistvo. Ali, vlasti ne žele službeno kriviti pojedince dok god ne otkriju zašto jeavion skrenuo i nestao.

Na potrage su dosad potrošeni milioni, a iako još ništa službeno ne znamo, ovo su najčešće pretpostavke o uzrocima nestanka Boeinga Malaysian Airlinesa:

1. Samoubistvo pilota ili kopilota

Kapetan Zahari Ahmed Šah možda je namerno srušio avion i tako ubio sebe i ostalih 238 ljudi. Izveštaj je pokazao da je avion namerno skrenut s pravca, ali istraga nije otkrila da je Šah imao bilo kakve probleme u svom privatnom i profesionalnom životu. Avion je mogao srušiti i kopilot Farik Abdul Hamid, ali ni u vezi njegove ličnosti i života nije otkriveno ništa sumnjivo.

2. Otmica

Iako se ni ovakav scenarijo ne isključuje, nijedna teroristička grupa dosad nije preuzela odgovornost za eventualnu otmicu. Takođe, nema ni dokaza da se avionom upravljalo s nekog udaljenog mesta. Izveštaj nesreće otkrio je i da niko od putnika nije znao upravljati avionom.

3. Vatra i dim

Postoji mogućnost i da su eksplodirale litijum-ionske baterije kakve su koriste u telefonima i laptopima što je moglo izazvati požar.

4. Hipoksija

Putnici i posada mogli su da padnu u nesvest usled iznenadnog nedostatka kiseonika u avionu. Prema toj teoriji, kapetan je satima bio u nesvestici pre nego je avion ostao bez goriva i srušio se.

(Telegraf.rs)