ISPRAVKA Bilbordi iz Ljubljane nisu nova mera protiv građana, u pitanju je marketinška kampanja

Fotografije su prikupile veliku pažnju na društvenim mrežama, a mnogi se se šalili kako bi neki gradovi bili puni ovakvih bilborda, posebno u Beogradu

Na društvenim mrežama kruže fotografije iz Ljubljane na kojima se vidi kako se tamo "obračunavaju" s počiniocima raznih prekršaja.

- U Ljubljani osim što te novčano kazne zbog parkiranja na mestu za invalide i slično, osvane ti i ime na gradski pano s učinjenim prekršajem, da zna celi grad da si govedo. Bravo Ljubljana - napisao je korisnik Tvitera uz fotografije koje su postale viralne.

Na njima se vide dva panoa na kojima su navedena imena počinilaca, ali i njihovi prekršaji. Prema fotografijama, dotični Zdravko Riba kažnjen je tako s 80 evra jer je parkirao na mestu za invalide. Drugi kažnjeni s fotografija, koje već nekoliko dana kruže Tviterom, divljao je po centru i nije uzimao u obzir pešake, a takođe je kažnjen s 80 evra, prenosi Index.hr.

- To što bi kod nas ljudi namerno pravili prekršaje i plaćali kazne da im imena budu na bilbordima i panoima, to je druga stvar - našalio se korisnik Tvitera iz Crne Gore koji je podelio fotografije, a u raspravu su se uključili korisnici te društvene mreže širom Balkana.

Drugi su primetili kako se verovatno ne radi o stvarnim imenima, ali markentišku akciju opisali su izvrsnom.

- Pa skuplje bi Ljubljanu ispalo da štampaju i stavljaju ovakve bilborde za svaki prekršaj, nego što je izrečena kazna. Naravno, ovo je marketinška akcija i imena su izmišljena - jedan je od komentara.

- Kad bi ovo radili u Beogradu, grad bi bio zakrčen od panoa - još je jedna od reakcija.

Napomena: Portal Telegraf objavio je 22. oktobra 2020. godine tekst o tome da se na reklamnim panoima u Ljubljani objavljuju imena osoba koje su napravile neki prekršaj u saobraćaju. Ipak, radi se o marketinškoj kampanji u sklopu Evropske nedelje mobilnosti 2019 i u pitanju su izmišljena, a ne stvarna imena. Ova vest ocenjena je kao manipulisanje činjenicama od strane nezavisnog fact checking portala Raskrinkavanje.ba, nakon čega je izmenjen naslov originalnog teksta i dodata informacija da je u pitanju markentiška kampanja

(Telegraf.rs)