Kupila novčanik i doživela šok: Pocepala tkaninu i ni u ludilu nije mogla da zamisli da će u njemu pronaći OVO

E. K.
Vreme čitanja: oko 2 min.
Foto-kolaž: Shutterstock, Pixabay

Kupovina putem interneta je postala svakodnevnica za mnoge, najviše zbog nižih cena i širokog izbora proizvoda koji često nisu dostupni u lokalnim prodavnicama. Iako dostava može predstavljati dodatni trošak, ukupna cena često ostaje pristupačnija nego u fizičkim prodavnicama. Međutim, nedostatak mogućnosti ličnog pregleda i isprobavanja proizvoda pre kupovine ostaje jedan od glavnih nedostataka ovog načina kupovine.

Ovaj problem je iz prve ruke iskusila devojka koja je naručila novčanik preko platforme Šein. Nakon nekoliko dana korišćenja, njena kartica se zaglavila u kožnom novčaniku. Pokušavajući da ga izvuče, pocepala je tkaninu unutra i bila je neprijatno iznenađena. Iako je novčanik na prvi pogled izgledao normalno, spolja koža, a iznutra grublja tkanina, zapravo je napravljen od kutije u kojoj su se nalazili testovi za koronavirus.

Podelila je svoje otkriće sa svojim pratiocima na TikToku, a nezgodu je do sada videlo više od 12 miliona ljudi.

"Kada vam se kartica zaglavi u novčaniku u kojem ste kupili na Šeinu i morate da je isečete, a onda otkrijete da je napravljena od kutije za test na COVID", napisala je.

Kartonski novčanici

Ali izgleda da nije bila jedina koju je iznenadio materijal od kog je napravljen njen novčanik.

"Za ime Boga, isekao sam novčanik od Šeina i bio je napravljen od kutije keksa ili čokolade. Ne znam, natpis nije bio na engleskom", napisao je jedan pratilac u komentarima.

Međutim, ona je sve to pretvorila u šalu, hvaleći Šeina zbog recikliranja materijala. Njen pozitivan stav podržali su brojni sledbenici, mada je bilo i kritičara koji su verovali da su proizvođači i dobavljači proizvoda za Šeina zapravo bili znatno potplaćeni.

Kupovina putem jeftinih onlajn platformi poput Shein, Temu, Aliexpress i sličnih postaje sve popularnija među potrošačima koji traže pristupačne cene i širok izbor proizvoda. Ovi sajtovi često nude odeću, kozmetiku, kućne potrepštine i elektroniku po znatno nižim cenama od lokalnih prodavnica, što ih čini privlačnim za mlađe kupce, studente i one sa ograničenim budžetom. Sa popustima, kuponima i besplatnom dostavom, ceo proces kupovine može izgledati veoma isplativo.

Međutim, niska cena često dolazi sa određenim rizicima. Kvalitet proizvoda može biti sumnjiv, opisi su često nedovoljno detaljni, a fotografije proizvoda mogu biti nerealno ukrašene. Zato su mnogi kupci razočarani kada proizvod koji stigne ne ispunjava očekivanja - bilo da je premali, napravljen od drugog materijala ili jednostavno ne funkcioniše kako treba. Takođe, vraćanje robe na takvim platformama može biti komplikovano, a ponekad i skuplje od same porudžbine.

Uprkos ovim nedostacima, ove platforme nastavljaju da beleže ogroman rast jer korisnici sve više razvijaju strategije kako bi izbegli loše kupovine - čitanje recenzija, gledanje fotografija koje su objavili drugi kupci i obraćanje pažnje na ocene prodavaca. Ključ uspešne kupovine putem interneta na ovim sajtovima jeste informisanost i oprez, uz razumevanje da niska cena često podrazumeva određene kompromise.

(Telegraf.rs/Dnevno.hr)