"Kupujem, pijem maču, idem na pilates i ostajem lepa": Zašto je ova rečenica osvojila ceo svet?

S. K.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: tiktok.com/@pernillewilby, tiktok.com/@lucasmeedeiross

Ukoliko ste redovan korisnik društvenih mreža verovatno ste čuli za frazu: “Kupujem, pijem maču, idem na Pilates i ostajem lepa” (I shop, drink matcha, go to Pilates, and stay beautiful).

Ovu rečenicu izgovaraju devojke i mladići iz svih krajeva sveta, a kao odgovor na pitanje: “Čime se baviš?“ (What do you do for a living).

"Clean girl" rutina

Reč je o globalnom (viralnom) fenomenu, a kako bismo ga objasnili potrebno je da krenemo od početka.

Sve je počelo s libanskom komičarkom Kindom Adra, koja je u savršenom tonu izgovorila svega tri reči: “Alo, Pilates, Matcha” - nešto što se može opisati kao “clean girl” rutina (trend koji naglašava jednostavnost, minimalizam i svež, prirodan izgled).

Snimak je brzo postao viralan i prerastao u svojevrstan trend. Ljudi su počeli da koriste frazu kao opis idilične, estetske rutine, prenosi Marketing Baddie.

Popularni mim

Međutim, vremenom se počela koristiti i satirično.

Popularni mim (engl. meme) format “What I do”, poznat od sredine 2024, samo je iskorišćen da bi se napravila prepoznatljiva kombinacija: “What I do: I shop, drink matcha, Pilates“.

Na ovaj način se prikazuje osoba čiji je identitet sažet u wellness rutini i estetici.

Dakle, fenomen podrazumeva zdrav život, ali delom je iskorišćen za "self-aware" humor, koji ukazuje na "stilizovane" rutine prisutne na društvenim mrežama.

(Telegraf.rs)