Skrivena poruka na bocama Koka-kole: Ovaj detalj sigurno niste primetili, tvrde stručnjaci

S. K.
Vreme čitanja: oko 1 min.
Foto: Tanjug/AP

Stručnjak za brendove, Ričard Laua, predsednik kompanije LOGO.com, tvrdi da se u legendarnom logotipu Koka-kole nalazi “skrivena poruka” koju većina potrošača ne primećuje.

Reč je o logotipu svetski popularnog gaziranog pića koji se nije mnogo menjao decenijama i jedan je od najprepoznatljivijih na svetu, prenosi Unilad.

Skrivena simbolika

I dok je kompanija kroz godine menjala recepte i uvodila nove varijante pića, vizuelni identitet brenda je ostao gotovo netaknut.

Upravo u toj poznatoj crvenoj i beloj kombinaciji, jedan detalj, kako tvrdi Laua, ima dublje značenje.

Prema njegovim rečima, logotip Koka-kole deluje jednostavno i elegantno, ali drugo veliki slovo ”C“ u nazivu brenda, navodno, nosi skrivenu simboliku.

Foto: Shutterstock

Koka-kola podseća na...

“Prošireno i zaobljeno drugo slovo ‘C’ podseća na osmeh, što potrošačima podsvesno stvara asocijaciju na sreću i zadovoljstvo”, tvrdi stručnjak za bredove.

Laua dodaje da ovakvi “suptilni elementi” često prolaze nezapaženo, a mogu imati snažan efekat.

“Ta poruka nije očigledna, ali deluje podsvesno i stvara pozitivan osećaj, što dodatno učvršćuje emocionalnu vezu potrošača sa brendom”, dodaje on.

Logotip se temelji na ideji Franka Mejsona Robinsona (1845-1923), tadašnjeg saradnika kompanije, koji je takođe predložio i ime brenda.

(Telegraf.rs)