• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Simbol britanske luksuzne mode na gubitku: Profit pao za 40 odsto

V. K.

Vreme čitanja: oko 1 min.

Potražnja za luksuznom robom ovog brenda se usporava, posebno u Aziji i Severnoj i Južnoj Americi

  • 0
Burberry, prodavnica, kompanija, brend, logo Foto: Tanjug/AP

Britanska modna kompanija Barberi (Burberry), poznata po luksuznoj odeći, objavila je danas da je njen profit u fiskalnoj godini koja se završila u martu 2024. pao za 40 odsto međugodišnje na 383 miliona britanskih funti, odnosno na oko 446 miliona evra.

Potražnja za luksuznom robom ovog brenda se usporava, posebno u Aziji i Severnoj i Južnoj Americi, a ukupna prodaja je pala za jedan odsto, prenosi Gardijan.

- Prema našim stručnjacima, Barberi ne uspeva da jasno definiše i podigne identitet svog brenda, što dovodi do zbunjujućih poruka i slabog rasta prodaje. Previše se oslanja na novi kreativni pravac umesto na operativne promene - istakla je analitičarka kompanije "Third Bridge", Janmei Tang.

Izvršni direktor kompanije Barberi Džonatan Akerojd je u saopštenju priznao da su finansijski rezultati ispod prvobitnih očekivanja, ali da i dalje veruje da će firma uspešno prebroditi težak period i ostvariti svoj potencijal kao moderni britanski luksuzni brend.

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>