• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

TikTok testira AI generisane rezultate pretrage

Vreme čitanja: oko 1 min.

Prošle jeseni, TikTok je počeo da testira dodavanje rezultata Google pretrage na svoju stranicu rezultata pretrage u aplikaciji koja je u suštini funkcionisala kao povratna veza sa Google-om

  • 0
Logo TikTok Foto: Shutterstock
  • TikTok testira robusniju stranicu sa rezultatima pretrage unutar aplikacije

  • Stranica koja objašnjava rezultate kaže da se materijal generiše pomoću ChatGPT-a

  • Mnogi mlađi korisnici tretiraju aplikaciju kao pretraživač, što TikTok želi da iskoristi 

TikTok testira robusniju stranicu sa rezultatima pretrage, uključujući korišćenje generativne veštačke inteligencije. Ova funkcija je naizgled nova i zove se "istaknuta pretraga" (search highlights).

Isečak AI rezultata pojavljuje se na vrhu nekih stranica sa rezultatima pretrage, a klikom na odeljak otvara se nova stranica sa punim odgovorom.

Stranica koja objašnjava rezultate kaže da se materijal generiše pomoću ChatGPT-a i da TikTok prikazuje sadržaj "kada (algoritam) pronađe da je relevantan za vašu pretragu". Čini se da je ova funkcija do sada ograničena: nemaju svi upiti odgovore AI.

Postoji slična funkcija koja se zove "istaknuti delovi pretrage", koji nisu označena da su generisani veštačkom inteligencijom. I oni se pojavljuju na vrhu rezultata pretrage, ali nije jasno odakle dolaze te informacije, na primer, da li su rezime video zapisa ili su preuzete sa nekog drugog mesta. TikTok nije odmah odgovorio na zahtev za komentar o funkcijama, prenosi Verdž.

Video platforma je stalno dodavala više funkcija svojoj pretrazi unutar aplikacije. Prošle jeseni, TikTok je počeo da testira dodavanje rezultata Google pretrage na svoju stranicu rezultata pretrage u aplikaciji koja je u suštini funkcionisala kao povratna veza sa Google-om. TikTok je takođe eksperimentisao sa dodavanjem veza ka Vikipediji, IMDb i drugim veb lokacijama direktno na stranici rezultata pretrage unutar aplikacije.

TikTok pokušava da iskoristi neke od navika koje su njegovi korisnici, posebno mlađi ljudi, razvili u aplikaciji. Mnogi mlađi korisnici tretiraju TikTok kao pretraživač, odlučujući da traže preporuke restorana ili proizvoda u aplikaciji umesto da koriste platforme kao što je Google pretraga. Čini se da se TikTok sada oslanja na rezultate veštačke inteligencije tako što ih uključuje iznad sadržaja kreatora.

(Ubrzanje.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari