Evo kako da zaradite od reklamiranja na Facebook-u

Na Facebook-u u Srbiji ima 3.5 miliona korisnika i svi oni mogu videti baš ono što vi nudite. Bez obzira da li prodajete proizvod ili uslugu, ili promovišete neku ideju, projekat ili nešto drugo, Facebook je odlično mesto za to

  • 0

Da li želite da vaš proizvod vide baš oni kojima je potreban? Jeste li znali da uz malo ulaganja, vremena i sopstvenim trudom možete značajno povećati svoju zaradu?

O ovim aktuelnim pitanjima govoriće Đorđe Jančić na besplatnom seminaru Social Media Marketing, koji u subotu, 20. decembra, od 11 do 13 časova u svojim prostorijama organizuje LINK Centar za razvoj karijere.

Jančić će dati praktične savete kako da napravite efektne oglase na Facebook-u i povećate zaradu, kako da izaberete odgovarajući način promocije, čime god da se bavite, kako da upoznate svoju ciljnu grupu, kao i kako da razumete rezultate i upotrebite ih za povećanje zarade.

Đorđe Jančić je vlasnik agencije Holistic Web Marketing i konsultant iz oblasti internet marketinga. Agencijsko iskustvo razvijao je u kompaniji Internet Group, gde je, zajedno sa Draganom Varagićem, sa kojim sarađuje još od 2008. godine, radio na uspostavljanju strategije poslovne upotrebe interneta za različite klijente. Internet marketingom se aktivno bavi od 2008. godine.

Svi zainteresovani moći će da prate ovaj koristan seminar od kuće, zahvaljujući live streamu koji je obezbedila ITAcademy. Dovoljan je samo klik na sledeći link.

Tokom seminara će biti aktivna rasprava, i u njoj će moći da učestvuju i oni koji prate seminar putem interneta. Pitanja se mogu slati putem CCD Fejsbuk naloga i ona će odmah biti prosleđena predavaču.

Zainteresovani predstavnici medija mogu se prijaviti da lično prisustvuju seminaru. Prijava je na e-mail: pr@link.co.rs. Broj mesta je ograničen.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA