Šest razloga zašto je grafički dizajn neophodan svakom ko razvija sopstveni biznis

Briga o vizuelnom identitetu, odnosno o grafičkim rešenjima u biznisu, neretko se smatra nedovoljno hitnom da biste joj se posvetili baš na početku, ali nakon što vam predočimo narednih šest razloga, shvatićete zašto je važno da se posvetite grafičkom dizajnu od samog početka poslovanja

  • 0

Mnogi ambiciozni pojedinci koji imaju želju da razviju sopstveni biznis najviše napora ulažu u izgradnju samog proizvoda – sajta, prodavnice, traženje zaposlenih, pribavljanje materijala.

Briga o vizuelnom identitetu, odnosno o grafičkim rešenjima u biznisu, neretko se smatra nedovoljno hitnom da biste joj se posvetili baš na početku, ali nakon što vam predočimo narednih šest razloga, shvatićete zašto je važno da se posvetite grafičkom dizajnu od samog početka poslovanja.

Prvi utisak je važan

Prvi utisak u svakom biznisu jeste najvažniji, a za njega imate samo jednu priliku. Bilo da je reč o vašem sajtu, logou, potpisu za i-mejl ili opisu proizvoda koji nudite, vaši klijenti će suditi o kvalitetu na osnovu onoga što vide.

Kvalitetan grafički dizajn daje vašem poslu kredibilitet, te ako ne uložite u vizuelno, bez obzira na to koliko je dobro ono što nudite kupcima, nikoga nećete privući da to i otkrije.

Dizajn može da priča

Slika govori više od hiljadu reči, te je važno da vaš dizajn govori ono o čemu i vi pričate kada vas pitaju čime se bavite. Pravilnim izborom boja i oblika kod klijenata budite asocijacije na proizvod, ili uslugu koju nudite.

Tako se, na primer, vizuelni identitet vrtića umnogome razlikuje od brendiranja advokatske firme. Istom logikom, i vašem biznisu je potreban dizajn koji slikom dočarava ono što kupci mogu da očekuju od vas.

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Brendiranje čini firmu upečatljivom

Dobar grafički dizajn omogućava brendiranje svakog vizuelnog elementa, te kod potrošača razvija doslednu sliku o vašem biznisu. Profesionalni grafički dizajner će koristiti precizne boje, karakterističan font i slike za sve o vašoj firmi, te će klijenti imati isto iskustvo i dobijati iste informacije kada pročitaju vaš letak, posete vaš sajt ili pronađu vašu vizitkartu u novčaniku.

Doslednost simbolizuje i profesionalizam, što će kod vaših klijenata stvoriti osećaj pouzdanosti.

Kreativnost je ono što vas razlikuje

Ako postoji jedna stvar koja je zajednička svim malim biznisima, to je činjenica da se svi suočavaju s velikom konkurencijom. Da bi se izdvojili, oni pokušavaju da se cenom, uslugama ili novim proizvodima razlikuju od drugih.

Ono što im može pomoći da se zaista izdvoje jeste dizajn. Vizuelni plan komunikacije je nešto što bi trebalo osmisliti u startu, a pored mnogih drugih svrha, ima i onu da bude jedinstven i razlikuje vas od ostalih.

Dobar dizajn se isplati

Dizajn ne treba da bude samo privlačan oku. Njegova je uloga da ubedi klijente i odnese prevagu tako da se oni odluče za kupovinu ili sklapanje dogovora upravo s vama.

Foto: Flickr/ illustir Foto: Flickr/ illustir

Pametno osmišljen sajt može da usmeri posetioca na akciju, te pravilno postavljeno dugme „Kupi” ili „Prijavi se” može umnogome povećati interakciju s vašom publikom. Zanimljivo kreiran pamflet nateraće kupce da okrenu i drugu stranu, te ulaganje u grafički dizajn donosi vidljive rezultate.

Trošak za dizajn se isplati na duže staze

Kada preduzeća koja tek otpočinju svoje poslovanje ne shvataju ozbiljno ulogu koju ima grafički dizajn, uglavnom je to zato što planiraju da se vizuelnim aspektom bave naknadno, jer ga smatraju kozmetikom. Međutim, kao što smo utvrdili, dizajn je izuzetno važan i to baš na početku.

Kreiranje logotipa, reklamnog materijala, pakovanja – prva je stvar koju morate da rešite, a vrednost koju ćete uložiti da sve ovo izgleda kvalitetno vrlo je mala imajući u vidu da ćete sav materijal koristiti godinama koje su pred vama, kao i da će vas upravo on izdvojiti od drugih. Zato, uložite u dizajn, jer to je ono što je dugovečno.

Brigu o grafičkom dizajnu možete da prepustite stučnjacima, a možete i sami postati ekspert u ovoj oblasti. Onda ne samo da ćete moći da izgradite vizuelni identitet sopstvenih projekata, već ćete moći to da radite i za druge ljude. Vizuelni prikaz je ono što prodaje robu, baš zato grafički dizajn spada u usluge koje su najtraženije.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA