Za godinu dana je dobio 14.000 pratilaca na Instagramu: Sada je otkrio tajnu kako to može svako

Džon Linkoln je za 50 nedelja pomoću saveta koji se nalaze u nastavku uspeo da dobije 14.000 novih pratilaca

  • 6

Instagram sada ima više od 700 miliona korisnika, a Džon Linkoln, osnivač i generalni direktor kompanije "Ignite Visibility" rešio je da podeli svoju strategiju kako svako može da dobije 10.000 pratioca na ovoj društvenoj mreži.

Dao je otkaz i poslednja 93 evra uložio u svoj san: Danas zarađuje 40.000 evra mesečno!

1. Počnite sa ciljem

Džon savetuje da prvo odlučite šta želite da postignete i dobijete sa svojim nalogom na Instagramu.

Na Instagramu postoje dve vrste korisnika: partneri i budući potrošači.

Partneri su ljudi iz iste industrije, ali to ne znači da su oni nužno konkurencija.

Primera radi, ukoliko ste web developer, ljudi koji dizajniraju teme za WordPress mogu biti vaši partneri. Oni dopunjuju vaš biznis i ne takmiče se sa vama.  Takođe, oni mogu pomoći u promociji vašeg profila.  Kako? Tako što će komentarisati i lajkovati vaše objave i pomoći samom nalogu da dobije kredibilitet.

Zatim, tu su i pratioci koji su vaša ciljna grupa.  To su ljudi koje ćete želeti da jednog dana postanu vaše mušterije ili kupci.

Jednom kada ste identifikovali ko su vam partneri, a ko budući potrošači, vreme je da krenete da prikupljate informacije o njima: kada su "online", koga prate na Instagramu i koji su njihovi kvaliteti.

Ovo je veoma bitno jer želite da ih privučete na svoj Instagram profil. To možete da uradite tako što ćete "imitirati" naloge koje oni prate. Izaberite dva do pet naloga koje neki vaš pratilac prati i analizirajte sadržaj na njemu.

Takođe, ne zaboravite da proučite njihovu biografiju i pratite koje haštagove koriste.

2. Napravite profil koji konvertuje

Foto: Pixabay Foto: Pixabay

Vaš profil je mesto gde ćete ostaviti link ka vašem primarnom sajtu. Zbog toga on mora da bude optimizovan za konverziju.

Vaši pratioci neće videti taj link nigde drugde, jer Instagram ne dozvoljava linkovanje običnih postova. Doduše, linkovanje je moguće uraditi na objavama u sekciji "stories" koja je nedavno predstavljena i iskopirana od Snapchata.

Kako napraviti profil koji se konvertuje?

Pre svega, napišite privlačnu biografiju sa naglaskom na to šta činite za svoje mušterije. Recite ljudima da će vaš proizvod rešiti problem i učiniti im život boljim. Drugim rečima, nemojte samo da pričate o tome šta prodajete, već stavite akcenat na to kako im vaš proizvod može pomoći.

Takođe, stavite najbolju i najprivlačniju profilnu fotografiju.

3. Kreirajte kalendar objava

Foto: Pixabay.com Foto: Pixabay.com

Ukoliko želite da budete ispred konkurencije, kreirajte kalendar vaših predstojećih objava. On će pratiocima objasniti šta i kada ćete objaviti na svom profilu.

Takođe. s vremena na vreme možete objaviti po neki "mem" ili lajfstajl savet koji će učiniti da vaš profil deluje ličnije i humanije.

4. Objavljujte i budite u toku

Promovišite svoj profil tako što ćete objavljivati fotografije često. Ne zaboravite, nije dovoljno samo objaviti fotografiju, ističe  Džon Linkoln.

Društvene mreže se ne zovu tako bez razloga, potrebno je da vaši postovi budu "društveni". To znači da treba da budete u kontaktu sa drugim korisnicima Instagrama. Pratite profile koji se bave sličnim biznisom kao i vi, lajkujte i komentarišite postove.

Ukoliko vas ljudi doživljaju kao aktivnog člana, vaš profil će biti cenjeniji. Takođe, vaš profil će zapratiti ljudi ukoliko i vi njih pratite, naročito ako su iz istog posla.

Foto: Pixabay.com Foto: Pixabay.com

5. Analizirajte i promovišite

Nakon nekoliko meseci bavljenja Instagram marketingom, analizirajte koji postovi su vam bili najpopularniji i koja taktika je najisplativija za vas. Objavljujte slične postove kao oni koji su vam u prethodnom periodu bili najpopularniji.

Takođe, ne bi bilo loše da razmislite o reklamiranju vaših najpopularnijih postova.

Krajnji savet koji je dao Džon Linkoln je da budete uporni i ponavljate naučeno.

On tvrdi da je pomoću ovih saveta uspeo da za 50 nedelja dobije 14.000 novih pratilaca.

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Fghhjop

    6. maj 2017 | 19:44

    Neko ide na fakultete i uci a ovaj prosipa pamet kako imati sto vise pratioca.

  • Fghhjop

    7. maj 2017 | 20:12

    Slucajno sam stavio tacku na kraju upitne recenice.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA