RAT APLIKACIJA: Instagram se više koristi od Tvitera

Tviter i dalje ima približno 29 miliona jedinstvenih poseta putem smartfona, dok ih je Instagram imao malo ispod 22 miliona. I pored toga, vlasnici smartfona u SAD posećivali su češće Instagram i ostajali duže na njegovim stranicama nego što je to bio slučaj sa Tviterom

  • 0

Tokom avgusta vlasnici smartfona u SAD posećivali su češće Instagram i ostajali duže na njegovim stranicama nego što je to bio slučaj sa Tviterom.

Do ovog podatka se stiglo istraživanjem kompanije "comScore", koja je objavila kako je Instagram tokom tog razdoblja imao prosečno 7,3 miliona aktivnih korisnika dnevno, više od Tviterovih 6,9 miliona.

Prosečan korisnik Instagrama proveo je na tom sajtu 257 minuta, a prosečni tviteraš na svojoj omiljenoj aplikaciji 170 minuta, prenosi "All Things D".

Tviter i dalje ima približno 29 miliona jedinstvenih poseta putem smartfona, dok ih je Instagram imao malo ispod 22 miliona. Procenjuje se kako u SAD ima oko 110 miliona vlasnika smartfona.

Razlika se može delimično objasniti različitim vrstama sadržaja koje ta dva servisa nude. Za razliku od mahom tekstualnog Tvitera, dizajniranog za lako i brzo pregledanje, Instagram je sav u fotografijama, što traži više vremena i veći angažman korisnika.

Tviter to pokušava da promeni, uvodeći usluge poput "Cards", koja omogućava pregled sadržaja koji nije na sajtu u sklopu samog Tvitera, ne bi li bili vizuelno primamljiviji i podstakli korisnike na aktivnije i dugotrajnije korišćenje.

Tviter ima više korisnika, ali na Instagram se njegovi korisnici vraćaju češće i provode više vremena na njemu. Za Instagram to je priličan uspeh, ako se ima u vidu da postoji tek nešto duže od dve godine. Ujedno je to dobra vest i za Fejsbuk, u čijem je Instagram vlasništvu, a koji muku muči s pronalaženjem načina kako da izvuče još novca od korisnika mobilnih telefona i prenosnih uređaja.

Doduše, to tek treba da se "otkrije" i za sam Instagram. Tviter je u tome otišao korak dalje, razvivši vlastitu paletu promotivnih i oglašivačkih usluga, koja - barem tako tvrde u toj kompaniji - već donosi prihod i zaradu.

Kompanija "eMarketer" predviđa kako će Tviter zaraditi 130 miliona dolara od oglasa tokom ove godine, skoro dvostruko više od Fejsbuka.

(Izvor: Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA