≫ 

Evo šta je neophodno da znate ako se bavite PR-om

Odnosi s javnošću se transformišu brzinom koja je u skladu sa razvojem tržišta i novih tehnologija.

  • 0

Na osnovu raznih istraživanja koja prate šta se dešava na tržištu formiraju se trendovi u vođenju odnosa s javnošću od kojih retko ko odstupa. Kako bismo vam pomogli da budete informisani o promenama koje se dešavaju u struci, predstavljamo neke od trendova za koje morate da budete pripremljeni.

Odnos planiranog i ostvarenog

Foto: Pixabay.com

Iako na prvi pogled izgleda kao da ovo nije ništa novo, jer je logično da se planovi prave u skladu sa do sada ostvarenim rezultatima, ova godina nam donosi jednu inovaciju. U pitanju je zvanično uputstvo za tumačenje rezultata.

Uz pomoć dokumenta koji možete da pronađete na sajtu Talkwalker više nećete morati da lutate u mraku pitajući se da li je vaša kampanja bila zaista dobra i da li taj način komunikacije možete da koristite i dalje u odnosu sa svojom ciljnom grupom. Sada, kada imate jasnu metriku, možete da se pozabavite i primenom na ovaj način stečenih informacija. One će moći da vam pomognu da kreirate kvalitetan plan i strategiju.

Redefinisanje poverenja

Jasno je da ljudi nemaju poverenja u medije. Nedavno istraživanje je pokazalo da se čak 40% ljudi izjasnilo da ne veruje tradicionalnim medijima. Društvene mreže su im još sumnjivije, imajući u vidu probleme zbog prezasićenja sponzorisanim sadržajima.

Ljudi su, čini se, razvili osećaj da prepoznaju kada im brendovi „prodaju” priču, a kada su iskreni. Zato bi svi stručnjaci za odnose s javnošću trebalo da se zapitaju – da li zaslužuju poverenje?

Stručnjaci tvrde da je neophodno da se okrenemo postavljanju novog odnosa i nove definicije etike, kako bi se ponovo izgradio realan i kvalitetan odnos sa klijentima i korisnicima.

Koristite svoju, ali i veštačku inteligenciju

Značajna kolekcija servisa baziranih na veštačkoj inteligenciji danas vam stoji na raspolaganju. Uz pomoć automatizovanih programa i rešenja možete uvek da budete aktuelni i da pratite sve novitete u vezi sa vašim klijentom ili brendom za koji radite.

Tražite ambasadore brenda interno

Foto: Pixabay.com

Influenser marketing (influencer marketing), za koji ste verovatno čuli, bavi se angažovanjem uticajnih pojedinaca koje ljudi prate na društvenim mrežama ili nekim drugim kanalima komunikacije. Međutim, ne morate da imate poznatu osobu da biste imali ambasadora brenda.

Ukoliko vam je potreban ambasador brenda, odnosno osoba koja će vam govoriti o onome što radite, razmislite da li bi u tome možda bila najbolja upravo osoba koja zaista poznaje taj proizvod kao svoj.

Ako, kao i mnoge druge firme trenutno, mislite da ovaj koncept ima smisla, tražite ambasadore interno, unutar kompanije za koju radite, i ostvarite relevantne rezultate, pri tome uštedevši novac i sebi i klijentima.

Odnosi s javnošću su jedan od kreativnijih poslova, međutim, izazovi koje ova struka nosi sa sobom teško da mogu da se mere sa nekim drugim izazovima. Morate da budete jaka, stabilna i samouverena ličnost da biste na sebe mogli da preuzmete odgovornost za kreiranje i održavanje kvalitetnog imidža brenda.

Za takav posao će da vam budu neophodna barem osnovna znanja o tehnikama i alatima koje možete da koristite. Zato upišite profesionalnu obuku za odnose sa javnošću i vežbajte PR na realnim projektima.

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA