Da li biste potopili manastir iz doba Nemanjića kako bi 200.000 ljudi imalo pitku vodu? (FOTO)

Izgradnja hidrosistema Rovni, zbog kojeg bi trebalo da bude potopljen manastir Gračanica koji datira iz 13. veka, počela je pre 28 godina i do sada je u taj projekat uloženo više od 70 miliona dolara. SPC je prvo pristala da manastir bude potopljen, a sad episkop valjevski Milutin zahteva da se manastir poštedi

Komentari

  • Valjevac

    22. decembar 2018 | 14:04

    Crkva koja se nalazi na slici je podignuta u XIX veku. Na jednom zidu čak i piše ko su bili ktitori i graditelji. Manastira iz XIV veka odavno nema. Sve je to zamešateljstvo jednog raspopa i grupice zilota.

  • Verujem u Boga našeg

    10. mart 2016 | 00:31

    Neeee nema šanse nesme se srušiti nešto sveto pre otkrića Amrike.... Ljudi to je iz 1.veka iz doba Nemanjića i jaka svetinja.... Mili bog neka spasi manastir....

  • Татомир Мрдак

    31. avgust 2015 | 20:36

    Нажалост то је тако ,мада мислим да има наде још за манастир,треба га опасати бетоном у облику преливне печурке у висини круне бране ,са израдом ињекционе завјесе због продирања подземних вода ,практично манастир би остао у води али на сувом...Треба мало више добре и новца .

  • Makrijan

    25. septembar 2014 | 18:58

    Malo li je onoliko porusenih i spaljenih bogomoqa od Siptara i Ustasoida iz neoNDH - NEGO I NASI SE PRIDRUZISE SPALJIVANJU, RUSENJU, UNISTAVANJU A SADA I POTAPANJU MANASTIRA. Sramota! Zasto ne izdvoje novac i ne plate sada novu tehnologiju koja omogucava izmestanje celokupnog objekta sa pomocnim objektima i svim onim sto je bitno za manastir Ako to nije omoguce - ne sme se dirati Valjevska Gracanica i dovlaciti prokletstvo narodu!!!

  • Niko bitan

    25. septembar 2014 | 16:49

    Sto ne premeste? Jednostavno.

  • cc

    24. septembar 2014 | 13:35

    Mislim neznam to je trebalo mnogo ranije da se bunimo zbog toga , i crkva u pocetku je trebalo da se protivi tome a ne sada , prvi problem ulozeno je mnogo novca da se to napravi a drugi problem je sto ta crkva ima i tekako istorisku vrednost, i posle realno koje kriv sada oni koji se sada protive tome ili ovo sa branom sto ce se napraviti i posle potopiti crkvu, to je trebalo mnogo ranije da se resi problem a ne sad

  • Nikodim

    24. septembar 2014 | 11:47

    Mogu da rade sta hoce, dzabe reci postenog naroda kada gresni vode glavnu rec.

  • nikako

    24. septembar 2014 | 10:28

    Razmislite dobro sta bi Sv.Sava uradio i razmislite kako se gnev Boziji povecava ,a zemlju su nam osnovali sveci, a mi sada sve vise vise postajemo nevaljalci....

  • BOZA ZEMUNAC

    24. septembar 2014 | 07:43

    AKO SRBI TO URADE.STIZE NAM BOZIJA KAZNA.

  • Beogradjanin

    24. septembar 2014 | 05:09

    Dzabe nama jos 100 crkvi i manastira ako zivimo gresno, ako nemamo nameru da se promenimo i za nase grhove pokajemo... Mnogo smo mi gresan narod prema bliznjem svom, a i ovaj manastir za koga do juce 90% ljudi, koji su komentarisali ovu vest, nisu ni znali za njega, ako se pak potopi, nece nas uciniti jos gresnijim nego sto to jesmo... To je samo zgrada napravljena od kamena, vera je u ljudima.

  • Mijailo

    24. septembar 2014 | 01:09

    Ne treba brinuti oko potapanja jer brana je projekat pranja novca i ličnog bogaénja pojedinaca koji su bili direktori i važni ljudi. Pogledajate samo koliko su bivši direktori ove firme stekli "danonoćnim krvavim radom" a i bilo ih je nije se sitničarilo. Veliki je ovo projekat uništenja Valjevskog kraja i mora da traje još dugo odn. još 400 milina mora se nekako pokrasti.Ko uopšte pita i kako sme da pita o svrsi izgradnje brane. I kako negde pročitah. Mi smo se o Turke mnogo ogrešili nisu nas pljačkali kao ovi.

  • zv

    24. septembar 2014 | 00:37

    potapanje manastira, ne nikako

  • equilibrium

    24. septembar 2014 | 00:14

    Gradnjom jezera Gazivode na severu Kosova i Metohije, 70-ih godina proslog veka, potopljeno je 14 srpskih sela, 10-ak crkava, srpska, rimska i vizantijska groblja, dvor Jelene Anzujske...Koga zanima neka pogleda reportazu o tome: "Brana Gazivode-sela na dnu jezera" i bice vam jasno sta je bio cilj izgradnje tog sistema, proterivanje Srba i unistavanje njihovog visevekovnog nasledja. Danas, mi Srbi sami rusimo svoje manastire. Ludo neko vreme, samounistavamo se.

    • 26. septembar 2014 | 00:11

      крајина

      @equilibrium

      Није само језеро Газиводе потапало Српске Богомоље и знамења,већ и језера:Перуча(потопљен првобитни манастир Драговић)у Далмацији,Пивско(потопљен провбитни Пивски манастир)језеро,Ђердап,потапање манастира Рујан код Ужица...Ваљевска Грачаница је изузетно чудотворан манастир у коме су се многи болесни људи излечили.У њему се ноћу више пута чуло Анђеоско појање и појављивала се небеска светлост.О свему овоме вам могу посведочити људи из околних села.Свети владика Николај Српски је обнављао ову Светињу и није смео много народу да говори о њој,да се народ неби погордио.

  • Tomica

    23. septembar 2014 | 23:52

    Antonija za sveca

  • milan

    23. septembar 2014 | 23:36

    Nema tog objekta koji se nemoze premestiti.

  • Valjevac

    23. septembar 2014 | 23:24

    Mene stvarno zanima odakle nama pravo da sudimo o odluci visokih predstavnika SPC da se objekat potopi i na drugoj lokaciji izgradi novi? Pa on je njihovo vlasnistvo i oni valjda imaju pravo da odlucuju o njegovoj sudbini!? Ako su oni rekli "moze" zasto bi se za bilo sta pitao pop koji je ostao bez parohije???

    • 24. septembar 2014 | 00:46

      ivan

      @Valjevac

      taj manastir nije njihov nego Gospodnji i srpskog naroda.Ti koji sede u stolicama SPC nisu nista drugo do ljudi sazdani od krvi i mesa kao i mi obicni smrtnici. Sve dok u Srbiji bude takvih Srba kojima nije sveto niste sem njihove tastine i interesa Srba ce nestajati. Stidi se svog komentara i loseg vaspitanja. Manastir negde nastaje i gradi se po promisli Gospodnjoj i nijedna vlast SPC nije dostojna da tu volju ponisti.

  • dovla

    23. septembar 2014 | 23:21

    To smo mi! Srbin na srbina! Ne plasimo se ni boga vise! Pa od nas nema nista niti ce nam ikada biti bolje! Kako im je samo palo na pamet da dodju na ideju da ruse takvu svetinju! Najgori smo narod to moramo sebi da priznamo! To bi bilo najvece zlo koje bismo sebi naneli ! Jedino s verom u boga mozda moze da nam bude bolje a ne protiv boga! Sramota!

  • Slobaki Karasutra

    23. septembar 2014 | 23:18

    Ajde bre dosta vise sa prenemaganjem. Do pre 20 god.niko nije ni zagazio u manastire, a danas ce pola zemlje da umre, ako se sruši neki u ekoloske svrhe. Naravno da nisam za rusenje ako ne mora ni tarabe, a kamoli manastira, ali ako je to jedino rešenje sta da se radi. I bas me zanima da bilo koja osoba moze da bira da li da sedi u manastiru ili da pije vodu, sta bi izabrala? Verovatno veru i da crkne od žedji:)

    • 24. septembar 2014 | 06:10

      Cobi ns

      @Slobaki Karasutra

      Bravo....nekada su prijavljivali ko ide u crkvu,sada su najveći vernici?!!Čovek je izgradio crkvu i ako je u opštem interesu potope,bog će oprostiti?!Ne radi se ovo iz hira,kao što su to radili ovi dušebrižnici,dok su bili komunisti!!

  • Dejan B.

    23. septembar 2014 | 22:57

    NE NA MANASTIR,LJUDI,AKO BOGA ZNATE

  • Jana

    23. septembar 2014 | 22:42

    STOP NE DIRAJTE SVETINJU DA LI STE SVESNI DA JE TO MANASTIR IZ PRVOG VEKA

  • Valjevac

    23. septembar 2014 | 22:30

    Ova akumulacija se gradi 30god., mnogi ljudi su se nakupili para na ovom projektu, iako Valjevu pijaca voda nije potrebna, tj ima je dovoljno, Lazarevcu, Lajkovcu i ostalim mestima je mozda potrebna, ali da li treba potopiti crkvu i zacepiti podzemne izvore!? - jedno veliko NE !

  • Kerhhshw

    23. septembar 2014 | 22:27

    Kakva svetinja sad ko drzite do nje jucer niste sta je vama bog bi rađe da imamo piti treba s

  • Boki VRS

    23. septembar 2014 | 22:24

    Koja suplja i koji suplji strucnjaci,kako ne mogu da izmjeste manastir,??Pa po cijelom razvijenom svijetu izmijestaju gradjevine o starije od ovog manastira.Meni se cini da niko nece da ulozi novac u izmjestanje,tako da manastir postaje kolateralna steta,svaka druga prica je cista glupost.

  • Jana

    23. septembar 2014 | 22:24

    Ljudi, ne dajte da se potopi manastir.

  • Kurepa

    23. septembar 2014 | 21:49

    Ideja za uredništvo Telegrafa! Pustite ovako neku vest za 1. april, o nekom nepostojećem manastiru, koji bi na primer, trebalo da se sruši ili nešto tome slično. Koliko će se samo komentara pojaviti. Zanimljivo je videti koliko ljudi ima stav o nečemu što ne postoji, a koliko njih nema pojma o tome šta ih okružuje. Zanimljivo je i za širu sociološku analizu ovog naroda :-)

  • Kurepa

    23. septembar 2014 | 21:44

    Crkva ima sasvim dovoljno novca da je o svom trošku izmesti! Sve je to izvodljivo! Uspeli smo da premestimo kompletan Lepenski vir koji je 100 puta stariji od ove crkve. Šta, tad Isus nije postojao, pa smo mogli, a sad se plašite?!?! Ma smešni ste bre. Paljba! Jel ovaj narod treba da pije fekalije? Kakvi ste vi to dušebrižnici i patriote kad biste dozvolili svom narodu da nema vodu da pije?! Ko će vam posle u tu crkvu? Smešni ste bre!

  • zdravko zec

    23. septembar 2014 | 21:26

    ima rješenje za pitku vodu i bez potapanja manastira... sve se može kad se hoće... pokušajmo razmišljati bez interesa u prvom planu...!?

  • Hik

    23. septembar 2014 | 21:19

    Naravno najbolje unistenje jednog naroda je unistiti njegovo razumevanje sopstvene istorije I kulture,na ovaj ili onaj nacin,sve jedno je onima koji hoce da nas uniste.

  • Lkikgf

    23. septembar 2014 | 21:14

    Citam komentare da se manastir premesti... Pa dragi moji to nije neka zgrada pa da se srusi i napravi nova na drugom mestu, to je MANASTIR nesto sto je vekovima stajalo tu! Stop rusenju manastira!

  • Boca 77

    23. septembar 2014 | 21:14

    Ako je morao bas tu da se napravi rezervoar onda su 200 000 ljudi bitniji od manastira,nazalost.

  • Bojan

    23. septembar 2014 | 21:09

    Ljudi, o kojoj se ovde Gracanici radi?

  • Dajana

    23. septembar 2014 | 21:08

    Ne ni pod razno

  • Vuk

    23. septembar 2014 | 21:08

    Cak bi se i patrijarh slozi da je to dobro za Srpski narod... Ono sto je sagradjeno u 13 veku moze i sad opet... necemo trajati toliko kratko... A u modernim zemljama kompletne strukture drzava plati pa ih prenese

  • Knjaz milos

    23. septembar 2014 | 20:56

    muslimani i jevreji to nikada ne bih ni pomislili...... nama srbima vera slabo ide komunizam nam je mozgove ispio50 godina.... vera je veoma bitna nesme se dirati taj manastir...

  • Aske

    23. septembar 2014 | 20:55

    Kod nas poplave odnesose..materijalna dobra..zivote..ako je crkva dala dozvolu..onda je ispravno..da 200.000 ljudi pije vodu..naravno ako je to jedino resenje.

  • DELIJA

    23. septembar 2014 | 20:45

    Ne bi ga srušio nikada, jer sam siguran za vodu ima neko drugo rešenje. Hvala Bogu ovde svaka šuma i svaka gora ima izvor pijace vode, nije ovo pustinja Sahara, pa da imamo samo jedno moguće rešenje, ovo mora da ima alternativu.

  • Stojic Milojko

    23. septembar 2014 | 20:31

    Posle drugog svetskog rata u N.Pazovi srusise crkvu i izgradise od te cigle bipskop o mesnu zajednicu. Od tih rusilaca koliko ja znam nije umro prirodno. Pa ko voli neka izvoli. Ja svoju veru volim pa neka je najgora.

  • Saša

    23. septembar 2014 | 20:30

    Hidroelektrana Djerdap proizvodi samo1/8 električne energije koliko pravi termoelektrana u Obrenovcu, pa je ipak zbog izgradnje iste, potipljeno ko zna koliko lokaliteta poput Vinče i Lepenskog vira sa ko zna kakvim dokazima. Titovo remek delo.

  • Александар Џунић

    23. septembar 2014 | 20:29

    НЕ СЛАЖЕМ СЕ С ПИТАЊЕМ!!!

  • Srbijanac

    23. septembar 2014 | 20:21

    Svetinje su namenjene verujucem narodu za molitvu.Boziji izaslanici i propovednici,svih vera pa i nase,vodu smatraju za svetu stvar sto u stvarnosti i jeste.Zato sam za narod i vodu.

    • 23. septembar 2014 | 20:37

      Ime

      @Srbijanac

      Ateista sam, ali potopiti Gračanicu bilo bi ravno idiotizmu! Sve radimo naopako, kao da se trudimo da zaboravimo ko smo i šta smo.

    • 23. septembar 2014 | 20:43

      Mirsad Kuburović

      @Srbijanac

      A tih 20 000 ljudi su sad zedni jel da? Glupost.

  • Glaurung

    23. septembar 2014 | 20:07

    Zar ne moze da se izmesti, kao manastir Piva?

  • нема олљег нити ће бити

    23. septembar 2014 | 20:00

    Било који народ на свету би био поносан на тако нешто али наши срби наравно не зато што смо толико стари и толико имамо поноса срамота браћо исестре срамота тоје старије од америке а ми то потопимо поносан сам да сам србин али ме оваке ствари боле шта да кажем мојој деци на западу тата им је поносан србин учиих србски прича о манастирима и колико смо на овим просторима учиих ћирилицу а онда овако нешто у диаспори хвала браћо поздрав и аустрије клагенфурт

    • 23. septembar 2014 | 21:51

      Kurepa

      @нема олљег нити ће бити

      Dođi ovamo u Srbiju da brineš o istoj! I ovde da plaćaš porez!

  • Boki

    23. septembar 2014 | 19:56

    Ja bih izmestio manastir, sagradio bih novi pod istim imenom i posvetio bih ga istom svecu. Stari da se rasvesta kako bi njegova svetost prestala i presla na novi, tako da vise nema duhovnu vrednost i onada ga potopiti... Isto kao sto bi nekome sagradili novu kucu kako bi se stara srusila za druge namene.

    • 30. septembar 2014 | 23:42

      Republika Srpska

      @Boki

      Расвешта????? Боже драги!

  • Milica

    23. septembar 2014 | 19:55

    NE!!!!!!

  • Bumerang

    23. septembar 2014 | 19:54

    Crkvu treba kamen po kamen premestiti na drugu lokaciju i svi zadovoljni. To se radi u normalnim državama.

  • русиа

    23. septembar 2014 | 19:53

    Ужасно ! Па и на овом трулом западу се диче и чувају као највеће благо све старине а поготово нешто оволико старо !!! Ооооо Србијо ниједна те брана изгледа неће сачувати

  • Smederevo

    23. septembar 2014 | 19:49

    NARAVNO DA BI :)

    • 23. septembar 2014 | 20:28

      Fazer

      @Smederevo

      Ти си ментол и антихрист

    • 23. septembar 2014 | 21:01

      Milos

      @Smederevo

      Sta reci! Smederevac je sasvim dovoljno.

  • Dushman

    23. septembar 2014 | 19:49

    Ti i nije tako loš ishod... Nek je samo dobro konzerviraju, voda će još bolje i ostaće nam za uvek. Nažalost, možda to i ostane jedini spomen za srbiju, kako se stvari odvijaju s obzirom na mortalitet i progres.

  • DabaLV

    23. septembar 2014 | 19:31

    Pa dobro mi smo srbi i nista nam nije sveto pa cak ni svetinje !!!

  • Carapan

    23. septembar 2014 | 19:26

    U srbiji se bunari pretvaraju u septicke jame a oni bi da ruse crkvu !

  • Vera

    23. septembar 2014 | 19:21

    Okrenimo se korenima, ucite o slovenskoj veri i bogu Perunu...postovanje prirode ljudi itd... religije sadasnje su veliko zlo... vise u ime religije je ljudi umrlo nego od bolesti

    • 23. septembar 2014 | 20:26

      Iva

      @Vera

      Samo ti veruj u Peruna možda se prosvetliš!!!! NARAVNO DA NE TREBA DIRATI SVETINJU!!!

  • Drgag

    23. septembar 2014 | 19:10

    Čitam idiotske komentare i ne mogu da verujem. Važna je historija, ali ona može i da se premjesti, u čemu je problem?

    • 24. septembar 2014 | 05:42

      Mani se ti nas i gledaj u svoje dvoriste

      @Drgag

      Problem je u tome sto si ti Hrvat i niko te nije pitao za misljenje o nasim crkvama i manastirima.Ali se tebi ocigledno takva ideja dopada kao i tvojim sunarodnicima koji su nam unistavali crkve u naletu besa,kompleksa,mrznje i ljubomore jer nemate sopstvenu "historiju".Pa si ovde dosao da bodris rusenje nase crkve iz 1veka pod izgovorm zdravog razuma.Ma hajde molim te,sta nam naprica...Ostavi ti tvoje dobronamerne savete za neko drugo mesto.Znas kako se kaze u pogresnu crkvu si se dosao moliti...

  • Лажни четник

    23. septembar 2014 | 19:08

    Zbog šačice fanatika koje predvodi raščinjeni pop koji je prekršio crkvene kanone mi sad treba da zaustavimo napredak i napore za priključenje EU? Taj manastir je obična zgrada i vrlo lako je napraviti nešto slično ako ne i starije i bolje. Vera je u srcu a ne zgradi.

    • 23. septembar 2014 | 19:51

      Avion

      @Лажни четник

      Hahah, kako mislis da napravis nesto starije??? Mucni glavom!

    • 23. septembar 2014 | 20:17

      1

      @Лажни четник

      Da se napravi starije???? To je kao da dobijes starijeg brata :D

    • 23. septembar 2014 | 20:24

      Sumadinac

      @Лажни четник

      Blago tebi kad si rascistio sa pamecu

    • 23. septembar 2014 | 20:29

      Lina

      @Лажни четник

      Ajde ne lupaj više.

    • 23. septembar 2014 | 21:09

      Lkikgf

      @Лажни четник

      Nije tebi lako...znam dobrog psihijatra mogu ti ga preporuciti ;)

  • munja

    23. septembar 2014 | 19:06

    lako je rusiti sto nismo gradili...

  • EU

    23. septembar 2014 | 19:06

    U ovoj brani je na prolece ostalo 200 miliona m3 vode, tako da je spasen centar Valjevo i ko zna koje mesto jos. Na brani ne postoji mehanizam za zatvaranje tako da je veliko kamenje prevozeno da bi se zacepio otvor na brani. Da je brana bila u funkciji, samo bi reka Obnica cinila Kolubaru i Kolubara ne bi bila problem nigde, a ovako se i Obnica kod Valjeva izlila i Kolubara nacinila stetu.

    • 23. septembar 2014 | 20:55

      Stojic Branka

      @EU

      A stacemo kad brana popusti ili orelije onda nece biti materijalna nego koleteralna ako sta znas.

  • Zeljo

    23. septembar 2014 | 19:01

    Ma jos to da uradimo, I nek djavo nosi sve, svakako je dosao po svoje :) sta jos treba da nam se desi da se opametimo

  • Mladen

    23. septembar 2014 | 19:00

    Ne radi se o akumulaciji pitke vode vec o akumulaciji koja sprecava bujicne poplave i stiti grad Valjevo. Pivski manastir je premesten kad je gradjena hidrocentrala pa zast nebi i ovaj manastir bio preseljen. Crkva i onako ima vise novaca od drzave pa neka idrese kesu.

  • Bob Rock

    23. septembar 2014 | 19:00

    Da, definitivno bi je potopio da bi 200 000 ljudi imalo pijecu vodu...

  • vvvv

    23. septembar 2014 | 18:59

    Crkva moze da se preseli. Kamen po kamen. To je vec radjeno. Inace u maju se ta brana romni spominjala kao jedan od uzroka poplava u valjevskom kraju, ako se ne varam

  • serlok

    23. septembar 2014 | 18:57

    Ne!

  • miki

    23. septembar 2014 | 18:54

    Ne rušenju!!!

  • Marko

    23. septembar 2014 | 18:49

    A moze da bude kao akva park, samo to bi jos vise kostalo. Kao grad pod vodom. Nije ne izvodljivo, video sam negde da neka Londonska kompanija gradi tako nesto u Kini.

  • Nemam

    23. septembar 2014 | 18:47

    Neka naprave ogromnu branu oko njega. To nije nista nenormalno i tako bi uradili u nekoj drugoj zemlji.

  • Сале :)

    23. septembar 2014 | 18:46

    НЕ!!!

  • zelc

    23. septembar 2014 | 18:46

    Sramota

  • Milutin

    23. septembar 2014 | 18:46

    Svetinju potopiti, koja je prezivela mnoge ratove, razaranja i ostale nedace i stoji kao spomenik jednog vremena i naroda, duhovni stub... Da li su ovi ljudi normalni? Posle cemo se pitati sto nas Bog ne pogleda...:(

  • Dzoni

    23. septembar 2014 | 18:45

    Потпуно сулуд пројекат кроз који су се обогатиле генерације директора разноразних државних и приватних фирми. Поред тога што се уништава светиња, угрожавају се извори изузетно квалитетне питке воде којима је овај крај богат. Струка је одавно казала да за акумулацијом нема никакве потребе.

  • Trnko

    23. septembar 2014 | 18:43

    U svim zemljama sveta uključujući i EU, kulturno istorijske vrednosti, znamenitosti i kulturno istorijski spomenici se stavljaju pod zaštitu države. U ovoj zemlji se gleda samo lično profiterski interes, gde su mnogi "prodali veru za večeru", a prodavaće je još i gde se takmiči ko će i koliko više da uništi (ukrade). Kad dobijamo "Beograd na vodi"... zašto ne bi i manastire pod vodom. Eto nove turističke atrakcije. Ronite, divite se delima Nemanjića i "podvizavajte se" monasi sa ribama.

  • Република Српска!

    23. septembar 2014 | 18:42

    НИКАД!Ми своје коријене не заборављамо,светиња се не дира.Ако су ти људи живјели до сад могу и од сад,како их није само срамота помињати рушење,Бог ће им све вратити.НЕ ДАМО НАШУ СВЕТИЊУ.

  • trainspotting

    23. septembar 2014 | 18:38

    Prvo potapanje manastira,grobova,ali i izvorista pitke vode,koje je to podneblje puno. Ja bar znam u okolini Valjeva koliko ima izvorista ciste i zdrave vode koje bi se izgradnjom ovoga takodje potopilo i unistilo. Odgovor moj je NE!

  • srb

    23. septembar 2014 | 18:37

    ne dirajte manastir...

  • Suza

    23. septembar 2014 | 18:35

    NIJE MI JASNO KAKO JE NEKOME OVAKVA GLUPOST PALA NA PAMET?ZGRAZAVAMO SE KADA NAM PALE I RUSE SVETINJE ,SKRNAVE SPOMENIKE ,KRSTOVE .OVE SVETINJE SU PREZIVELE VEKOVE A NE MOGU SAVREMENOG COVEKA.STRASNO.ALTERNATIVA UVEK POSTOJI.NADJITE JE I SACUVAJTE DEO SRPSKE ISTORIJE,DEO SVOJIH PREDAKA ,DEO SEBE.

    • 23. septembar 2014 | 21:45

      Kurepa

      @Suza

      Niste ni znali za ovaj verski objekat dok niste pročitali u vestima! Sram da vas bude. Sad prosipate pamet!

  • Beogradjanin

    23. septembar 2014 | 18:32

    Crkvu koju nam neprijatelji tokom silnih ratova nisu srusili, MI cemo! Sramno...

    • 23. septembar 2014 | 19:07

      refko ???????

      @Beogradjanin

      Covjek je preci nego sve svetinje na ovome svijetu, ako nema drugog izlaza rusiti ..

    • 23. septembar 2014 | 22:26

      Kerhhshw

      @Beogradjanin

      Ti nisi normalan bog bi rađe da narod ima vode

  • Ne

    23. septembar 2014 | 18:27

    Ne

  • Valjevac

    23. septembar 2014 | 18:25

    Osim fiskalne kase nasim popovima treba uvesti i dodatno skolovanje ... sa posebnim osvrtom na upravljanje prirodnim resursima i ekonomiju! Verujem ja, ali od necega mora i da se zivi ... Ili da vratimo placanje u jajima, siru i kajmaku ...

  • Filip

    23. septembar 2014 | 18:25

    Sigurno postoji drugi nacin da dobiju vodu

  • Milosi

    23. septembar 2014 | 18:24

    NE i neka je proklet ko to uradi. Zar se Živoga Boga ne boji ko bude samo pomislio na to.

    • 23. septembar 2014 | 21:36

      Kurepa

      @Milosi

      Haha smešan si. Imaš vodu pa ne znaš kako je.

  • bandit iz kukuruza

    23. septembar 2014 | 18:24

    naravno da da

  • Aleksandar

    23. septembar 2014 | 18:24

    Neka pune onda do 333 metra nadmorske i svi zadovoljni... ne treba rusiti manastir

  • Jack bgd.

    23. septembar 2014 | 18:23

    Treba gledati i u buducnost i predlazem da se odmah krene sa premestanjem objekta, cigla po cigla, i obavezno da se posla late osobe koje brinu zbog potapanja. Mirna Backa, niko nece da se buni zbog toga.

    • 23. septembar 2014 | 21:29

      jagodinac

      @Jack bgd.

      Bez proslosti nema buducnosti. Odakle novac za premeshtanje objekta? Znash li koliko to koshta? Osim toga napisano je vec da usled dotrajalosti materijala prebos kamen po kamen nije moguch.

  • Milan

    23. septembar 2014 | 18:21

    Nedirajte svetinju,ne unistavajte nas indetitet...jeste li pi zdravoj pameti da unistite tako nesto?Jel znate kad bi muslimani srusili dzamiju?Nikad bre,nikad...Gracanica mora da opstane i da ostane.Volim Srbiju

  • Nera

    23. septembar 2014 | 18:19

    Pa, napravite branu oko manastira, mostic od kopna do njega i resen problem.

  • zagondzija

    23. septembar 2014 | 18:18

    Ne dajte svetinje nek nose u balonima nemam ni ja vodu a kao 21 vek

  • Srbin

    23. septembar 2014 | 18:18

    To ti moze samo u Srbiji. Pa zar nepostoji drugi nacin nego unistiti nesto toliko staro. Koliki ratovi i nije poruseno vec sada zbog vode. Strasno.

  • ..M@skulin

    23. septembar 2014 | 18:17

    ..kompletan manastir je mogao da se preseli na drugu lokaciju,specijalizovane firme rasklope,numerisu svaki kamen,svaku ciglu i sklope ga na drugoj lokaciji od istog materijala i u istom stilu...samo sto za to trebaju pare,a para nemaaaa!

    • 23. septembar 2014 | 19:48

      :P

      @..M@skulin

      Ма заеби,неби се усудио да урадим нешто цркви. Имаш примера да људи пљуну икону па умру

  • Srbijanac

    23. septembar 2014 | 18:14

    Cenim svetinju svaku,ona je zbog naroda.Narodu treba voda a voda je izvorno najveca svetinja kod svih vera sveta a pogotovu nase.Ja sam za narod!

    • 23. septembar 2014 | 19:47

      :P

      @Srbijanac

      Богами како су досад живели

    • 23. septembar 2014 | 20:10

      Beogradjanin

      @Srbijanac

      Pa taj isti narod kaze-NE! Uostalom, pogledaj koliko imas minusa a koliko pluseva?!

  • Pa da

    23. septembar 2014 | 18:13

    Ovo samo u Srbiji moze, da se rusi kulturni spomenik star vekovima.

  • Pera kojot!

    23. septembar 2014 | 18:12

    Ja ovo nikad nebi SMEO da naredim! Bez obzira na sve!

    • 23. septembar 2014 | 20:11

      Beogradjanin

      @Pera kojot!

      To sam i ja pomislio. Da mi je videti tog koji bi otvorio branu, il' sta vec?!

  • Valjevac

    23. septembar 2014 | 18:11

    Valjevo ima pitku vodu , ovo se pravi da bi Lazarrvac i Mladenovac imali pitku vodu ...

  • ljubisa kovacevic

    23. septembar 2014 | 18:11

    Ne i ne. Kako su dosad pili vodu neka piju i odsad. Ja licno kupujem vodu.

  • Александар

    23. septembar 2014 | 18:10

    Не,не,не! Светиња се мора изместити.

  • Dare 011

    23. septembar 2014 | 18:09

    Crkva je u službi 200.000 ljudi Prednost ljudima a ne zidovima!

  • Mkc

    23. septembar 2014 | 18:05

    To nikako!

  • Finger

    23. septembar 2014 | 18:05

    Najbolje je da 200 000 ljudi crkne od zedji...neka izmeste crkvu na brdo o svom trosku.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA