Telekom Srbija poručuje: Kad voziš, parkiraj telefon!

Kampanja Telekoma o bezbednoj upotrebi mobilnog telefona tokom vožnje predstavljena je u Muzeju nauke i industrije u Parizu, na specijalizovanoj izložbi koja je posvećena temi rizika. Izložba je otvorena 18. novembra i trajaće do avgusta 2015. godine

  • 2

Na poziv pariskog muzeja, Telekom Srbija je svoju društveno odgovornu kampanju predstavio televizijskim spotom na interaktivnoj izložbi pod nazivom „Rizikujte, izložite se izložbi!“. Ovo je ujedno i prva društveno odgovorna kampanja koja je prešla granice zemlje, prvo putem društvenih mreža, deljenjem sadržaja u vezi sa kampanjom, a sada i u okviru izložbe te prestižne institucije.

„Uložili smo dosta truda i rada u kampanju, i to je dalo rezultate. Mnogo smo govorili o tome da je ovaj projekat iskorak u svakom smislu, ali za nas u kompaniji najveći uspeh predstavlja činjenica da su ljudi počeli da menjaju svoje loše navike tokom vožnje. Poslednje istraživanje koje smo radili u vezi sa ovom kampanjom pokazuje da je njena glavna poruka “Kada voziš, parkiraj telefon!“, uticala na čak 40 odsto ispitanika. Ponosni smo što je snaga kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon! “ prepoznata i van granica naše zemlje.

Posetioci izložbe na zanimljiv način mogu da sagledaju razne oblike rizika, kao i da kroz igre i radionice ispitaju svoj odnos prema riziku. Istovremeno, omogućeno im je da uvide opasnosti od rizičnih situacija koje se na prvi pogled takvima ne čine. Na izložbi u oblasti bezbednosti u saobraćaju prikazuje se i spot koji je nosilac kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!“

Pariski Muzej nauke i industrije je najveći muzej u Evropi, koji godišnje poseti pet miliona ljudi. Nalazi se u parku Vilet u Parizu, stecištu nauke, tehnologije i industrije. Pored prostora za privremene i stalne izložbe, muzej sadrži i planetarijum, podmornicu i pozorište. Klasifikovan je kao javno dobro sa ciljem da promoviše opšti interes, a posebno interes mladih, za nauku, tehnologiju i kulturu.

Kampanju „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koja je pokrenuta u novembru 2013. godine, Telekom Srbija sprovodi u saradnji sa Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije.

Kampanja je nagrađena nizom nagrada: tri nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za najbolju neprofitnu kampanju, najbolji spot i najbolju digitalnu komunikaciju u kampanji, nagrada TABOO magazina „Snaga kreativnosti“ za najbolji CSR projekat, dve nagrade Društva Srbije za odnose s javnošću za najbolji PR u integrisanim komunikacijama i najbolju društveno odgovornu kampanju, priznanje „Moj izbor” udruženja „Moja Srbija“ za najbolju CSR akciju, nagrada za najbolju non-profit kampanju na Noći reklamoždera, kao i priznanje časopisa „Auto bild“ za istu kategoriju.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA