POKVARIO SE VOZ: Posle četiri sata u tunelu, putnici nastavili dalje

Voz, koji je stao u tunelu oko 16 časova, vožnju ka Beogradu nastavio je oko 20 sati, saopštile su "Železnice Srbije"

  • 8

Međunarodni putnički voz iz Bara za Beograd proveo je danas, zbog kvara dve elektrolokomotive, oko četiri sata u tunelu "Zlatibor", između železničkih stanica Zlatibor i Sušica, a oko 20 sati nastavio je put ka srpskoj prestonici.

Voz, koji je stao u tunelu oko 16 sati, vožnju ka Beogradu nastavio je oko 20 sati, saopštile su "Železnice Srbije" koje su uputili izvinjenje putnicima zbog čekanja.

Tokom četvorosatnog boravka voza u tunelu, kondukteri su redovno informisali putnike o razlozima stajanja, pa nije bilo panike, navodi se u saopštenju.

Srpske železnice su obezbedile putnicima da, kada stignu u železničku stanicu Užice, dobiju osveženje i hranu.

Objašnjava se da je, nakon što je voz iz stao u tunelu najbliža lokomotiva upućena ka ovoj lokaciji, kako bi kompozicija nastavila svoju vožnju, ali da se i ona pokvarila.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

Potom je upućena upućena druga koja je "zamenila defektiranu" elektrolokomotivu a voz je nastavio kretanje ka Beogradu.

Nedostatak elektrolokomotiva srpskih železnica i smanjen stepen njihove pouzdanosti već duže je jedan od osnovnih problema funkcionisanja saobraćaja, dodaje se u saopštenju.

Zbog nedovoljnih ulaganja u remont elektrolokomotiva i nabavku novih, njihov broj u saobraćaju je na izuzetno niskom nivou - dnevno manje od 50, što direktno utiče na redovno funkcionisanje putničkog i teretnog železničkog saobraćaja.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

"Železnice Srbije“ izvinjavaju se putnicima i korisnicima usluga zbog neprijatnosti kojima su bili izloženi tokom ovog putovanja, usled kvara na dve elektrolokomotive.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • gaga

    18. maj 2015 | 07:42

    nisu samo lokomotive problem vec i mali broj masinovodja, otpravnika vozova, uopste ljudi u izvrsnim sluzbama.....zato su kancelarije prepune, a sta ljudi u njima rade, to cesto ni oni sami neznaju......

  • Zlobica

    18. maj 2015 | 07:24

    Sve u svemu niko nije kriv! Odmah otpustiti direktora železnice!

  • Realan

    18. maj 2015 | 07:18

    Pa ovo je sramota. Pod hitno nešto mora da se menja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA