VAŽNO: Evo ko će platiti vodu ako vam pukne cev ispred kuće

Iako ćete možda imati sreće sa kvarom i izbeći da platite popravku, isti slučaj nije sa računima koje dobijate svakog meseca. Sigurni smo da ne znate da se oni pišu otprilike

  • 4

Debeli minus znatno je uticao na vodovodne cevi. Pucanja su učestala, baš kao i zaleđivanje vode u njima. Iako je i to dovoljno da oteža život ljudima, nameće se i briga o troškovima za popravku.

Da li je ovo Božji znak? Sutra prestaje da pada sneg, a onda nas na veliki srpski praznik čeka nova zimska strahota (SATELITSKI SNIMCI)

Zato je bitno da znate u kom slučaju vi plaćate troškove popravke, a kada je to problem gradskih službi.

- Svi kvarovi koji se dogode na ulici, ispred zgrade ili dvorišta idu na račun JKP Vodovod i kanalizacija. Ukoliko cev pukne u zgradi, troškove popravke snosi Gradsko stambeno ili firma koja zgradu održava. Međutim, ukoliko do pucanja dođe u dvorištu, kući ili stanu, vaš džep trpi udarac - objasnio nam je portparol "Beogradski vodovod i kanalizacija" Vladimir Šobot.

Foto: Ilustracija / Milena Đorđević Foto: Ilustracija / Milena Đorđević

Vodoinstalateri savetuju da sa slavine treba non-stop da "curka" voda kako bi se protok kroz cevi odvijao konstantno. Isto tako, ukoliko planirate da idete na neki put, trebalo bi da skinete česme, ispustite vodu iz ventila kao i bojlera, kako ne bi smrzli usled stajanja u cevima.

Iako ćete možda imati sreće sa kvarom i izbeći da platite popravku, isti slučaj nije sa računima koje dobijate svakog meseca.

Naime, Javno komunalno preduzeće nema kapacitete da svakog meseca očita stanje na vodomeru svakom korisniku, već se to radi jednom u šest meseci. Tako da, samo dva puta godišnje dobijamo tačan račun. Svi ostali se pišu otprilike, odnosno, prepisuje se stanje koje je izmereno jednom u šest meseci.

To znači da čak i ako ne boravite u stanu nekoliko meseci i nemate potrošnju, platićete račun kao da ste bili tu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Milence

    18. januar 2017 | 15:44

    A sto oni ne dobijaju platu "otp prilike"?

  • Давид

    18. januar 2017 | 16:41

    Мени су 7 година слали рачун од 60м3 воде , дељен на 3 стана , жалио сам се једно 30 пута,тражио замену сата. Да би прошле године одједном дошли и заменили водомер јер је био неисправан све ове године!? Сад на 3 стана од укупно 6 чланова се троши око 15м3 воде месечно и ја лично водим евиденцију о томе и зовем их да им очитам стање. Главно питање је шта је сад са тих додатних 45м3 што сте наплаћивали 7 година отприлике? То је око 3300 месечно , односно око 280000 за 7 година што сте нам отели отприлике? Наравно ништа од тога , водомер је био код комшије у подруми,читач лупао 60м3 а никако не може да се провери колико је стварно потрошено јер је бројило било неисправно...

  • Tanja jedna

    19. januar 2017 | 13:15

    Meni je racun za vodu za decembar dosao 8m3, inace je 4m3. Stvarno mi nije jasno kako...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA