EPS PORUČUJE: Obeštetićemo građane u narednom računu

Grčić se izvinio zbog nedovoljno preciznih informacija koje je EPS davao javnosti, i objasnio da su osnovni razlozi za to bili nedovoljan broj informacija ili netačne informacije koje je EPS dobijao iz elektrodistribucija

  • 9

Povodom uvećanih decembarski računa za električnu energiju i obeštećenja građana po tom pitanju oglasila se "Eletroprivreda Srbije" i izdala je saopštenje za javnost. Prenosimo ga u celosti.

EPS: Prekinuto snabdevanje Fabrike akumulatora Sombor!

„Elektroprivreda Srbije“ završiće u narednih nekoliko dana istragu oko uvećanih decembarskih računa za električnu energiju i obeštetiće sve građane kroz naredni račun. Prema dosadašnjim informacijama, do problema je došlo zbog neočitavanja brojila na teritorijama elektrodistribucija u Nišu i Beogradu.

- Želim da uputim izvinjenje svi građanima Republike Srbije, odnosno svim korisnicima EPS-ovi usluga, jer je evidentno da je u određenim delovima Srbije, na teritorijama određenih elektrodistribucija postoji greška u čitanju brojila i zbog toga greška u ispostavljenim računima.

Mi ćemo sve ispitati vrlo precizno. Pod nadzorom EPS-a biće očitana potrošnja za januar, od 1. februara, i ispravićemo svaki račun tako da nijedan građanin, nijedan korisnik neće biti oštećen - rekao je Milorad Grčić, v. d. direktora „Elektroprivrede Srbije“.

Grčić je istakao da je će istraga koju je naredio biti završena za dva do tri dana.

- Ljudi određenim u elektrodistribucijama koji snose krivicu za ovaj deo priče biće smenjeni već u toku naredne nedelje, a svi naši građani koji smatraju da su oštećeni i da imaju nerealno veći račun, mogu da upute reklamaciju – rekao je on i naglasio da na teritoriji Vojvodine nije bilo nikakvih problema sa računima.

Kad zaista počinje jeftina struja u mestu u kom živite i da li se neki dan razlikuje od drugih

Grčić se izvinio zbog nedovoljno preciznih informacija koje je EPS davao javnosti, i objasnio da su osnovni razlozi za to bili nedovoljan broj informacija ili netačne informacije koje je EPS dobijao iz elektrodistribucija.

- Veoma mi je žao jer je premijer Aleksandar Vučić ljut na EPS zbog ovog događaja, međutim on je potpuno legitimno ljut bez obzira na sve što je EPS u 2016. godini uradio, bez obzira na odlične, neočekivano dobre rezultate – rekao je Grčić.

Elektroprivreda Srbije je u potpunosti i iznad svakog očekivanja i proseka uspela i da u ledenom talasu održi nivo spremnosti proizvodnje električne energije i kompletnog energetskog sistema. Prosečan broj korisnika bez električne energije bio je ispod 100, odnosno ispod 0,03 procenta i manji je nego čak i u Nemačkoj.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lazar M

    22. januar 2017 | 17:53

    Koji crni zadnji racun? U okolini Valjeva brojila se ne citaju uopste par zadnjih godina i racuni su svakako astronomski jel pisu kako njima odgovara, pa tako racuni onih koji zive sami u svom domu , staracka domacinstva placaju mesecbo i do 2000 din a od potrosaca imaju sijalicu, tv i frizider. Kada ce njima biti vracen novac sa zateznom kamatom? Sram vas bilo.

  • Grof MAX

    22. januar 2017 | 18:43

    Naravno da treba da se vrate pare. Normalni racuni su stizali 4--5000din i ako je za slavu i jacu zimu potroseno malo vise ne moze racun stici 18400din

  • Sanja

    22. januar 2017 | 17:40

    Svud su ogromni racuni za sruju neznam šta je u pitanju al znam da su veliki racunu

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA