PLAĆAĆEMO KARTE MOBILNIM TELEFONOM: Revolucija u gradskom prevozu u Beogradu!

"Potrebno je skinuti aplikaciju, mobilni telefon se prisloni na displej validatora i on naplati kartu. Očekujemo da će karta do kraja godine moći da se plaća i platnim karticama"

  • 10

Primenom novog tarifnog sistema u javnom gradskom prevozu od 1. oktobra biće smanjene cene karata, naročito u prigradskim delovima grada, gde će cena biti 40 odsto niža, rekao je direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović gostujući na Studiju B.

– Oni koji su plaćali više od 7.000 dinara za zone 3 i 4, sada će plaćati 4.900 dinara, što je mnogo pravednije. Naši građani iz prigradskih opština imali su ogroman trošak, i to nije bilo u redu. Očekujem da će sada građani da se odluče za kupovinu mesečne karte, što je najjeftiniji vid prevoza. Kontrole će biti pojačane, s obzirom na to da su karte pojeftinile. Nije cilj kažnjavanje, već da se karta plati jer Grad Beograd odvaja velika sredstva za gradski prevoz, a kupovinom karata povećavaju se sredstva kojima se ulaže u kvalitet i kupovinu novih vozila – istakao je Mitrović i dodao da je od 500.000 ljudi koji žive u prigradskim opštinama samo 20.000 kupovalo kartu.

TUKLI TRUDNICU PESNICAMA U STOMAK, ZATIM NAPALI POLICAJCE: Jezive scene na SRPSKOJ SVADBI!

Foto: Tanjug / Zoran Žestić Foto: Tanjug / Zoran Žestić

HRVATSKA ZATVORILA BATROVCE: Kolona kamiona duga 10 kilometara!

Kako je naveo Mitrović, Beograd će biti peti grad u Evropi koji će imati mogućnost plaćanja karte mobilnim telefonom, što je novina koja će takođe početi da se primenjuje od 1. oktobra.

– Potrebno je skinuti aplikaciju, mobilni telefon se prisloni na displej validatora i on naplati kartu. Očekujemo da će karta do kraja godine moći da se plaća i platnim karticama. Novi tarifni sistem rezultat je sistemskog brojanja putnika, posle čega je urađena mreža novih linija usklađena sa brojem putnika na pojedinim linijama. Na osnovu brojanja putnika neke linije će biti skraćene, a neke produžene, neke linije se spajaju, ali niko neće ostati bez prevoza. Uveli smo četiri zone, zone 1 i 2 podrazumevaju sadašnji ITS 1 odnosno gradsku zonu, zonu 3 koja obuhvata Sopot Barajevo i deo Grocke i zonu 4 Mladenovac i Lazarevac. Ove zone biće obeležene različitim bojama kao što je to u „Parking servisu”, a nove table sa informacijama biće postavljene na svim stajalištima – zaključio je Mitrović.

Od sada pratite Teleraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Maja.

    21. septembar 2015 | 16:45

    a ako neko nema android,npr.?

  • D.

    21. septembar 2015 | 19:00

    Il platnom karticom da placa bus plus a busu minus odma da mu projedu svu platu neka hvala nedam nistasto sam davao davao sam moje finansije vise nemogu da izdrze te placaj majci em placaj burazeru neka malo oni vide kada treba da se izdvoji 8500 iz dzepa a jedna plata u kuci

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA