≫

Videla sam rotaciju i sve mi je bilo jasno: Ćerka stradalog bračnog para priča o tragediji na Dunavu

- Nisu se vozikali Dunavom, već samo ta relacija Kej - Crvenka. Tata je bio obazriv vozač i imao položeno sve što se toga tiče - priča ćerka

Milan M. i Snežana M. udavili su se prekjuče u Dunavu pošto je teretni brod udario u njihov čamac. Prema rečima njihove ćerke Milice Nastić, ona je sa sestrom Jelenom juče ujutru došla u stan roditelja na Novom Beogradu, a roditelji su se kobnog dana uputili ka porodičnoj vikendici u Crvenki, piše Blic.

Misteriozni detalji tragedije na Dunavu: Hrvatski brod usmrtio Srbe, žena bila potpuno naga!

- I mama i tata bili su nedostupni i svratila sam do Dunava gde inače privezuju čamac, ali njega nije bilo. Onda sam ugledala rotaciju i sve mi je postalo jasno... - priča Milica Nastić.

Foto: Tanjug/Dragan Kujundžić

OBAZRIV VOZAČ

- Svraćali su vikendom ili u toku nedelje do vikendice. Znali bi tamo i da prespavaju, međutim sada ređe jer je mama išla na neke preglede. Nisu se vozikali Dunavom, već samo ta relacija Kej - Crvenka. Tata je bio obazriv vozač i imao položeno sve što se toga tiče. Baš smo za vikend otišli do vikendice s mojom decom. Nikada nije vozio posred plovnog puta nego je uvek išao uz obalu, a kad dođe do mesta gde se parkira, kada seče Dunav, pogleda isto kao i u saobraćaju, da li ima nekoga na reci - priča ćerka Milica.

Na čamac u kojem su bili Milan i Snežana prekjuče oko 17 sati naletela je barža teretnog broda "Sveti Nikola", koji je plovio pod hrvatskom zastavom. Njihova tela nađena su pola sata kasnije i dovezena kod Kule Nebojša čamcem rečne policije. Dopola potopljen čamac i juče se mogao videti privezan u Marini Dorćol.

OTKAZAO MOTOR?

Milica kaže da će istraga pokazati da li mu je u trenutku kada je sekao Dunav motor njihovom čamcu otkazao.

- Sreća u nesreći je što nisu iskočili iz čamca u Dunav, pa da ih nađu ko zna gde nego su, jadni, verovatno u panici ušli u tu kabinu. Videla sam po slikama koje je napravio naš komšija koji je otišao do marine kod kule da je razbijeno staklo na kabini. Verovatno su pokušavali da izađu... - dodaje Milica.

Foto: e-stock.us/Nebojsa Markovic

Da li je sve u redu, Milica je otišla da proveri sama nakon što je primila poziv od sestre Jelene, koja joj je rekla da su oboje neko vreme nedostupni, što se, kaže, nikada u životu nije desilo.

BOG UZIMA DOBRE LJUDE

Ćerkama su ključeve roditeljskog stana dali kada su izvadili njihova tela, kao i sat, nakit i dokumenta. Ostala dokumenta tražili su po fiokama, dok su ih sa zidova gledala njihova nasmejala lica na mnogim porodičnim fotografijama.

- Mama i tata bili su savršenstvo i o njima mogu samo najbolje da kažem. Savršene bake i deke, savršeni roditelji, braće i sestre... ali očigledno bog uzima dobre ljude. Ovu bol ne može da mi nadomesti niko i ništa jer ono što sam imala sada sam izgubila - jedva uspeva da izusti Milica.

Foto-ilustracija: Profimedia/GOTO-FOTO

Barža je plovila pod hrvatskom zastavom na kojoj je bio kapetan M. R. (33) sa još četvoricom članova posade. Prema prvim informacijama, oni su se kretali nizvodo Dunavom u pravcu Beograda, kada su naleteli na čamac u kojem je bio bračni par i prešli preko njega.

- Kada su videli šta se dogodilo, članovi posade skočili su u Dunav kako bi pokušali da spasu bračni par - kaže izvor lista.

kapetann M. R. je podvrgnut alkotestiranju, koje je pokazalo da nije bio pod uticajem alkohola. Istragu vodi Prvo osnovno tužilaštvo.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.