Restrukturiranje medijskog tržišta: Ko koga kupuje i što to znači za ostale

11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

  • 0

Niz preslaganja i akvizicija koje su počele da se odigravaju od poslednjeg Weekend Media Festivala, značajno su promenile izgled medijske scene u celom regionu.

Paralelno s globalnim promenama medijskog tržišta menja se i regionalno, i upravo imamo priliku da svedočimo možda najvećim promenama koje bi mogle da restruktuiraju celo ovdašnje medijsko tržište.

Među spajanjima, saradnjama i preuzimanjima, najviše se ističe niz akvizicija američkog fonda KKR, vlasnika N1 televizije, koji bi svom portfelju u Hrvatskoj uskoro mogao dodati i Novu TV. U BiH i Crnoj Gori radi na preuzimanju Pinka, u Sloveniji Pop TV-a, dok je u Srbiji vlasnik vodećeg kablovskog operatera SBB, N1 televizije, Sport kluba i Granda.

Kupovinom televizija širom regiona, KKR dubinski menja TV scenu, ali snažno utiče i na ostale medije, telekom tržište, nezavisne produkcije, kablovske operatere pa možda čak i na politiku. Iako verovatno najznačajniji akter promena, KKR nije i jedini. Ne treba zaboraviti ni velike promene u vlasničkim strukturama najvećih domaćih medijskih kuća koje su promenile medijsko tržište.

Foto: Promo

- Ove godine smo imali priliku da pratimo značajne medijske akvizicije i nove saradnje koje snažno utiču na tržište u regionu. Do Weekenda očekujemo još zanimljivih događanja koja ćemo onda moći da raspravimo i analiziramo - kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa.

Na panelu "Restrukturiranje medijskog tržišta" Weekend Media Festival okupiće ključne ljude iz regiona kako bi nam objasnili i približili šta se i zašto događa u menjanju medijske scene, što to znači za potrošače i dalji razvoj medija.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. septembra, kao i uvek u bivšoj fabrici duvana u Rovinju. Partneri festivala ove su godine Francuska i Nemačka, a jedan od mnogobrojnih gostiju biće i Kristian Novak, trenutno najveća zvezda hrvatske književnosti. Svi marketari svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regionu predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim žurkama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA