Pakleno leto u Hrvatskoj: Prijavljena silovanja, bahati domaćini prema bebama i invalidima i nehumani uslovi za sezonce (FOTO)

Mnogo nezadovoljnih turista se oglasilo proteklih dana sa hrvatskog primorja

Letnja sezona na hrvatskom primorju je u punom jeku, a u medijima i na društvenim mrežama se često mogu pročitati vesti i komentari, koji govore o nezadovoljnim turistima i sezonskim radnicima.

Tako je jedna gospođa objavila na svom Fejsbuk profilu fotografije iz hotela Park u Bolu na ostrvu BračZgrožena žena napisala je kako jedna firma u prljave sobe i kupatila u nehigijenskim uslovima smešta sezonske radnike i decu praktikante, pa je poručila vlasniku kako treba da ga bude sramota.

Bahati turisti - a nisu Srbi, nerviraju Hrvate: Piju, dernjaju se, povraćaju i vrše nuždu gde stignu

IZ TUŠ KABINE IZLAZE MRAVI I BUBAŠVABE

- Nisam negativna osoba i ne volim konflikte i svađe, ali moram da vas pitam, dragi roditelji i prijatelji, da li biste vi dozvolili boravak detetu mesec dana u ovakvim uslovima? To je soba hotela Park u Bolu na Braču gde jedna firma smešta sezonske radnike i decu praktikante. Rade i uče u 4 luksuzna hotela, a u smeštaju za osoblje nemaju ni klimu, ni Wi-Fi, ni TV, bez čega i mogu, ali da nije tako prljavo, prenosi Index.

Slike kupatila me je sramota da objavim. Tuš kabina je žuta, puna gljivica i plesni i mravi i bubašvabe izlaze iz nje. Opet u 21. veku i sa tolikom lovom koju zarađuju mogli su im bar ventilator da stave u sobu - napisala je gospođa.

- Uz ove nehumane uslove boravka, najveća greška im je što su u sobu mog sina i njegovog školskog druga od 15 godina stavili trećeg cimera, sezonskog radnika, koji je punoletan i koji ih maltretira i koji se nikako ne može integrisati sa decom koja su ovde u pratnji vaspitača. Digla sam frku, zapretila raskidom ugovora, sudskom tužbom, novinarima i stvari se u ova tri dana pozitivno rešavaju za moje dete, ali ne mogu se izboriti za svu decu koja su ovde. Samo mogu reći vlasniku grupacije, g. Andabaku, da treba da ga bude sramota - napisala je.

OGLASILA SE I KOMPANIJA

Kompanija je istakla da pažljivo i ozbiljno pristupa smeštaju sezonskih radnika i da su među prvima izgradili hotel samo za smeštaj radnika.

- Radi se o hotelu u Zadvarju za naše radnike u Brelima i Tučepima. Nakon hotela u Zadvarju otvorenog ove godine, pristupili smo pripremi gradnje hotela za smeštaj sezonskih radnika u Bolu, za koji su nacrti i lokacija već definisani - stoji u saopštenju ove kompanije.

Što se tiče smeštaja sezonaca na Braču, kompanija ističe sledeće.

Ostrvo Brač Foto: Pixabay

- U ovom slučaju jedna je majka stipendista naše kompanije izrazila nezadovoljstvo smeštajnom infrastrukturom, za koju imamo konkretan plan poboljšanja. Sve ono što u ovim uslovima možemo da obezbedimo svojim radnicima – hranu, čistu posteljinu, čiste uniforme, kao i rad kroz učenje sa iskusnim i vrlo kvalitetnim mentorima u vrhunskim hrvatskim hotelima – to i obezbeđujemo.

Sa gospođom smo bili u kontaktu i pre njene objave na Fejsbuku. U kontaktu smo i sa roditeljima ostale dece u grupi praktikanata, kao i sa njihovom professorkom iz škole, koji svi ostaju u našem programu letne prakse - stoji u odgovoru, piše Index.hr.

Predivan pogled na Jadransko more Foto: Pixabay

OVO NIJE JEDINI SLUČAJ KOJI JE ŠOKIRAO JAVNOST

Međutim, ovo nije jedini slučaj koji je loše odjeknuo u hrvatskim medijima i šokirao tamošnju javnost. Hrvatska policija istražuje navodno silovanje 23-godišnje devojke iz Australije u Makarskoj, objavio je Herald Sun, a preneli svi drugi australijski mediji.

Prema informacijama Herald Suna, devojka je policiji rekla da je silovana na plaži u ranim jutarnjim satima. Iz policije kažu da je devojka došla na hitnu oko 2.30 ujutro, ali navode kako nije jasno o kojem se tačno danu radi.

- Devojka je rekla policiji da ju je silovao nepoznati muškarac. U policijskoj izjavi kaže se da je bila pod uticajem alkohola i da nije mogla da kaže više detalja o silovatelju. Makarska je letovalište na Makarskoj rivijeri, blizu popularnih turističkih gradova Splita i Dubrovnika - piše News.com.au.

Kako se saznaje, sve se dogodilo u noći s nedelje na ponedeljak, 6. avgusta oko jedan sat ujutro. Splitska policija slučaj je predala Županijskom državnom tužilaštvu u Splitu.

Devojka je rekla da je bila pijana Foto: Profimedia/Alamy

NEZADOVOLJNI TURISTI IZ BIH

Na tu priču se nadovezuje još jedna loša i to ponovo sa Makarske rivijere.

Turisti iz Bosne i Hercegovine su ogorčeni, a mnogi od njih su spakovali stvari i napustili Makarsku rivijeru. Pismo jedne devojke koje je stiglo u redakciju Slobodne Bosne je podiglo veliku prašinu, a evo i zbog čega.

- Zdravo, trenutno se nalazim u Velikom Drveniku, na letovanju sa svojom bebom od 9 meseci i sa sestrom i njenom ćerkom. Želim da vas obavestim o katastrofalnom i bahatom ponašanju lokalnih vlasti prema nama turistima.

Naime, komunalni radnici su pokupili i pobacali stvari, ležaljke i peškire moje porodice i drugih turista koji su se nakratko udaljili sa plaže juče u 7 sati ujutro, samo dok smo otišli da doručkujemo.

Kada smo se vratili, nismo zatekli naše stvari. Da stvar bude gora, sve su pobacali na jednu hrpu ne obavestivši nas, pa su posle tu hrpu prebacili u Gradac.

A onda smo saznali i da su bacili invalidska kolica od čoveka koji je u to vreme plivao u moru. Pojedini turisti su slali mejlove Turističkoj zajednici Drvenik, ali niko nije odgovorio na njihove žalbe“.

VIDEO: Šta sve ne treba da radite u Grčkoj

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.