0

Promocija "Hello! Travel Vojvodina": Zvanice se vozile Plavim vozom od Beograda do Sremskih Karlovaca (FOTO)

Putnici su mogli da pogledaju i izložbu "Plavi voz i brod Galeb iz arhiva Tanjuga", ali i da se fotografišu u kupeima i privatnim odajama kojima je nekada putovao Josip Broz Tito

Više od 150 zvanica prisustvovalo je u petak, 16. marta, jedinstvenoj promociji luksuznog izdanja "Hello! Travel: Vojvodina".

Kako je proteklo prvo uključenje iz novog studija Telegrafa u jutarnji program televizije Prva (VIDEO)

Predsednik Pokrajinske Vlade, Igor Mirović, pokrajinski sekretar za privredu i turizam Ivan Đoković, preko 30 ambasadora i predstavnika diplomatskog kora (ambasadori SAD, Kanade, Izraela, Hrvatske, Crne Gore, Norveške, Katara, Indoneije, Kipra, Libana, Albanije, Egipta, Maroka i Slovenije kao i zamenici ambasadora Rusije, Velike Britanije, Nemačke, Rumunije, Austrije, Grčke, Danske, Poljske i Koreje), međunarodnih kompanija, privrednih komora, turističkih agencija, hotelijera i medija, ukrcalo se u Plavi voz u Beogradu.

Foto: Promo

Tokom vožnje od Beograda do Sremskih Karlovaca - putnici su mogli da pogledaju izložbu "Plavi voz i brod Galeb iz arhiva Tanjuga", ali i da se fotografišu u kupeima i privatnim odajama kojima je nekada putovao Josip Broz Tito.

Foto: Promo

Na stanici u Sremskim Karlovcima zvanice su dočekali predsednik Opštine Sremski Karlovci Nenad Milenković i direktorica Turističke organizacije Vojvodine, Nataša Pavlović. Nakon kratke turističke ture Sremskim Karlovcima, goste je dočekao prelep ambijent hotela Premier Prezident.

Foto: Promo

Predsednik Pokrajinske Vlade, Igor Mirović, istakao je, obraćajući se u Sremskim Karlovcima, da je Pokrajinska vlada podržala ovu manifestaciju i boravak gostiju u Plavom vozu i Sremskim Karlovcima sa ciljem da se promovišu, pre svega turistički potencijali Vojvodine. On je naglasio i značaj prisustva velikog broja ambasadora kao i predstavnika turističke privrede kako bi se razmenile informacije i ukazalo na planove i na sve vrednosti koje Vojvodina ima.

Foto: Promo

- Imamo rast broja turista u Vojvodini i rast prihoda od turizma, kao i u celoj zemlji - istakao je Mirović i ocenio da je turizam grana koja kod nas raste i koja će biti važan faktor daljeg rasta i razvoja.

Foto: Promo

On je naveo i da je ove godine u Vojvodini napravljena koordinacija između Pokrajinske vlade i osam najvećih gradova u Vojvodini sa ciljem promovisanja potencijala Vojvodine u zemlji i inostranstvu i najavio da će ovakvih akcija biti još.

Foto: Promo

Robert Čoban, predsednik Kolor pres grupa (Color Press Grupe), započeo je svoje obraćanje tako što je čuvenu rečenicu Vinstona Čerčila parafrazirao u skladu sa idejom koja stoji iza "Hello! Travel" projekta:

Foto: Promo

- We shall promote our country what ever the cost may be. Mi smatramo da su vrednosti Vojvodine i Srbije, ne samo kad je reč o turizmu, već kad je reč o mnogim stvarima, tolike da nećemo štedeti ni truda, ni vremena, ni novca, da ih promovišemo. Nije nam bilo teško da pokrenemo Plavi voz, da dovedemo naše prijatelje iz ambasada iz mnogih zemalja ovde, medije... Neki od najlepših delova Evrope nalaze se u Vojvodini, u Srbiji. Mislim da je naša misija da pred vama, našim prijateljima iz inostranstva, medijima, a i pred nama samima, promovišemo našu zemlju i da kažemo da su to mesta u kojima se može nešto lepo videti, u kojima se može odmoriti i u kojima ćete naći prijatelje.

Foto: Promo

Zvanice su u hotelu "Premier Prezident: Sremski Karlovci" uživale u zvucima tamburaškog orkestra "Romansa", vinima iz karlovačkih podruma, a u povratku Plavim vozom za Beograd, u bermetu u kuglofu.

Promociju je organizovala kompanija "Color Media Communications" uz podršku Pokrajinske Vlade. Promociju su pomogli "Apatinska pivara", "Volvo" i "Minaqua".

Foto: Promo

Nakon velikog uspeha magazina "Hello Travel" koji su bili posvećeni Budvi, Planinskim centrima Srbije, Crnoj Gori, Novom Sadu i Zlatiboru, u prodaji je dvojezično izdanje magazina "Hello! Travel: Vojvodina" na tržištu Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a magazin se nalazi i u svim turističkim objektima u Vojvodini.  Stvarajući ovaj magazin još jednom smo se podsetili  kakve sve lepote krije Vojvodina, koliko je bogato njeno istorijsko i kulturno nasledje kao i koliko turističkog potencijala ima.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Tagovi: Hello!, Plavi voz, promocija, Robert Čoban

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

RTS se opet zaigrao: Prvo vremenska prognoza, a sada i pravopisne greške

Otvorena peta konferencija #Digital2018 – Digitalizacija je imperativ naše budućnosti

Udruženje evropskih novinskih agencija složno: Gugl i Fejsbuk da plate autorska prava za sadržaje koje sada besplatno koriste

Gasi se poznati njujorški nedeljnik: Čuveni Vilidž Vojs prestaje sa radom posle 60 godina i tri Pulicera

TV VREMEPLOV, 2008: Ovo su bile najgledanije emisije, filmovi, serije, šou programi pre 10 godina! Rezultati su hit (VIDEO)

Nastavak umiranja štampe: Ugasila se novina posle 232 godina postojanja, ovo su razlozi

Italijanski novinar fascinantnim rečenicama objasnio kako je spinovanje u medijima odredilo sliku koju svet ima o ratu na Kosovu

60 godina RTS: Servis pristojne i normalne Srbije (FOTO)

RTS slavi važan jubilej: 60 godina postojanja javnog medijskog servisa Srbije

Krstić podneo ostavku u Upravnom odboru RTS-a, pa na Tviteru obrazložio zašto

Šest medijskih i novinarskih udruženja predalo zahteve Vladi Srbije (FOTO)

Dnevne novine u Nemačkoj gube čitaoce: 1,3 miliona ljudi manje ne čita štampu

Koliko košta sekund reklame pre početka RTS Dnevnika?

Finalni razgovori za preostalo parče nacionalnog etra: Dodela "Avaline" frekvencije na jesen

#kaktus2018: Festivali su ogledala i ubrzani kursevi rasta

Srbi svakog dana vide 2.362 reklame

Srušila se mreža i signal HRT-a, ugašeni svi programi

RTS napravio grešku tokom uključenja iz Vašingtona, svi su gledali u gornji desni ugao ekrana (FOTO)

Klif Ričard dobio slučaj protiv BBC-ja: Medijska kuća mora da plati dodatne troškove od 850.000 funti

Vruća jesen na kanalima FOX Networks Group-e

Povratak televizije otvorenih očiju na medijskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Prva srpska reklama trajala je 7 minuta i podrhtavala je: Emitovana je u biskopima kao čudo, a snimljena je pre 92 godine (VIDEO)

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)

Prvi sastanak predstavnika medija i premijerke Srbije: Nova medijska strategija u planu (FOTO)

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj (FOTO)

Vreme je da se menja slika o ženama u medijima: Nažalost, mnogo su važniji dekoltei, nego ono što govorimo

Asocijacija medija traži da se u roku od 10 dana ponovo formiraju komisije za sufinansiranje medijskih sadržaja

Prošle godine je ubijeno 66 novinara, u Srbiji je napadnuto 92, a danas je Dan slobode medija

Reporteri bez granica objavili mnogo jak spot protiv lažnih vesti (FOTO) (VIDEO)

Ombudsman: Od početka godine 30 napada na novinare

Medijska strategija gotova do kraja godine? (FOTO)

Na Direct Media akademiji Jonas Kjelberg, jedan od osnivača Skajpa, govori: Kako je biti deo revolucionarne ideje

Počinje obračun sa lažnim vestima: Evropa hoće da iskoreni fake news na online platformama (VIDEO)