0

Finalni razgovori za preostalo parče nacionalnog etra: Dodela "Avaline" frekvencije na jesen

Odluku o raspisivanju konkursa za izbor još jednog nacionalnog emitera REM je doneo sredinom aprila

Kome će biti dodeljena nacionalna frekvencija za emitovanje televizijskog programa na celoj teritoriji Srbije, biće poznato na jesen. Regulatorno telo za elektronske medije (REM) do tada će analizirati sve prijave i obaviti razgovore sa svim kućama koje su zainteresovane za preostalo "parče" etra.

Borba za slobodnu frekvenciju vodiće se između beogradskog Studija B, RTV BK Telekoma, Kopernikusa, kao i gotovo nepoznate domaće firme "LTR mediji i komunikacija", iza koje stoji poznati nemački medijski koncern - RTL. Njihove prijave REM će detaljano razmotriti, a pre donošenja odluke će s predstavnicima svake kuće biti obavljeni intervjui o viziji budućeg rada.

Poznavaoci medijskih prilika još ne žele da kalkulišu i nekom od takmaca daju prednost. Mada, pojedini su iznenađeni što je izostala prijava N1 televizije. Ništa manja novost je i to što se u trku za deo medijskog prostora ponovo vratio nemački RTL.

Da li Srbija dobija još jednu nacionalnu televiziju?

Prema evidenciji Agencije za privredne registre, preduzeće LTR osnovano je pre mesec dana, sa osnivačkim kapitalom od stotinu dinara. Firmu je formalno osnovao Radivoje Petrikić, srpski advokat koji radi u inostranstvu, s tim što je firmi pristupila i firma CLT-UFA sa sedištem u Luksemburgu. Direktor te firme je nemački državljanin Andreas Klaus Fišer.

Na jesen će da se donese odluka kome će da pripadne preostalo "parče" etra Foto-ilustracija: pixabay.com

Medijski konglomerat RTL stari je znanac domaće medijske scene. Ova grupacija informativnih kuća konkurisala je za nacionalnu frekvenciju i 2006. godine, ali bez uspeha.

Da će konkurencija u predstojećoj trci za etar biti žestoka, slažu se i njeni učesnici. Direktorka i glavna i odgovorna urednica beogradskog Studija B Ivana Vučićević naglašava da su sve kuće koje su konkurisale renomirane i sa ozbiljnim programima.

- Bez obzira na jaku konkurenciju, Studio B ima najdužu tradiciju i bogatu prošlost. Uzdamo se da će nam to, uz ideje i mogućnosti koje smo predstavili komisiji, biti glavni adut u borbi za nacionalnu frekvenciju. Imamo snage i iskustva da program emitujemo i na nacionalnom nivou - navodi Ivana Vučićević.

Veliki povratak na medijsko nebo Srbije najavljeno je i iz porodice Karić, a prijava RTV BK Telekoma na konkurs REM-a dobila je veliki publicitet u domaćoj javnosti.

Povratak RTV BK Telekom Foto: A. Nalbantjan

- Sada smo na novom početku. Nikoga ne doživljavamo kao konkurenciju, jer na medijskom nebu Srbije ima dovoljno mesta za sve - rekao je glavni urednik RTV BK Miodrag Popov.

Procedura izbora još jednog velikog TV emitera obrazložena je rezultatima istraživanja koja su pokazala da je Srbiji potreban još jedan elektronski medij sa nacionalnom pokrivenošću.

PROSTOR SLOBODAN OD GAŠENJA "AVALE"

Odluku o raspisivanju konkursa za izbor još jednog nacionalnog emitera REM je doneo sredinom aprila. Reč je o petoj slobodnoj frekvenciji, koja se "upraznila" posle gašenja TV Avala. Ovaj deo etra neraspoređen je još od 2013. godine, kada je konkurs bio raspisan, ali odlukom tadašnjeg RRA frekvencija nije dodeljena.

VIDEO: Da li se novine i dalje kupuju: Elektronski mediji protiv novina

(Telegraf.rs/Večernje Novosti)

Tagovi: frekvenca, Kopernikus, nacionalna frekvenca, REM, rtv bk, Studio B, televizija

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Koliko košta sekund reklame pre početka RTS Dnevnika?

#kaktus2018: Festivali su ogledala i ubrzani kursevi rasta

Srbi svakog dana vide 2.362 reklame

Srušila se mreža i signal HRT-a, ugašeni svi programi

RTS napravio grešku tokom uključenja iz Vašingtona, svi su gledali u gornji desni ugao ekrana (FOTO)

Klif Ričard dobio slučaj protiv BBC-ja: Medijska kuća mora da plati dodatne troškove od 850.000 funti

Vruća jesen na kanalima FOX Networks Group-e

Povratak televizije otvorenih očiju na medijskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Prva srpska reklama trajala je 7 minuta i podrhtavala je: Emitovana je u biskopima kao čudo, a snimljena je pre 92 godine (VIDEO)

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)

Prvi sastanak predstavnika medija i premijerke Srbije: Nova medijska strategija u planu (FOTO)

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj (FOTO)

Vreme je da se menja slika o ženama u medijima: Nažalost, mnogo su važniji dekoltei, nego ono što govorimo

Asocijacija medija traži da se u roku od 10 dana ponovo formiraju komisije za sufinansiranje medijskih sadržaja

Prošle godine je ubijeno 66 novinara, u Srbiji je napadnuto 92, a danas je Dan slobode medija

Reporteri bez granica objavili mnogo jak spot protiv lažnih vesti (FOTO) (VIDEO)

Ombudsman: Od početka godine 30 napada na novinare

Medijska strategija gotova do kraja godine? (FOTO)

Na Direct Media akademiji Jonas Kjelberg, jedan od osnivača Skajpa, govori: Kako je biti deo revolucionarne ideje

Počinje obračun sa lažnim vestima: Evropa hoće da iskoreni fake news na online platformama (VIDEO)

Karić želi nacionalnu frekvenciju: Srbija je puna Tijanića

4 televizije u borbi za nacionalnu frekvenciju: Mesto upražnjeno već pet godina

Brnabić: Ne krećemo od nule u izradi medijske strategije

Željko Mitrović doneo važne odluke o budućnosti Pinka

I Karići hoće nacionalnu frekvenciju: BK televizija konkuriše za mesto u etru

Zaustavljena izrada medijske strategije: Vučić predložio da se OEBS uključi u proces

Da li Srbija dobija još jednu nacionalnu televiziju?

PINK pred istorijskom promenom koncepta? Zakazan hitan sastanak

Digital elita na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji (FOTO)

Udruženje medija traži da novinari u Srbiji dobiju status službenog lica

Pokrenuto 7 istraga o izveštavanju Raša tudej: Nepristrasni u pisanju o ruskom špijunu?

Dodeljene najprestižnije nagrade u američkom novinarstvu: Kome je pripao Pulicer 2018. (FOTO)

Digital Day nam donosi vesti o industrijskim trendovima u svetu